مدل 1 ترابایتی سامسونگ گلکسی S22 اولترا صرفا در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد

سامسونگ در تدارک معرفی نسل جدیدی از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار سری گلکسی S خود طی روز چهارشنبه پیش رو است. اگرچه اکنون اکثر جزئیات مربوط به این هندست‌ها اعلام شده است؛ اما عرضه مدل 1 ترابایتی از این گجت‌ها کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

برخی گزارشات ضد و نقیض از احتمال عرضه ورژن 1 ترابایتی گلکسی S22 اولترا حکایت دارند و اکنون به‌نظر می‌رسد که برخی ابهامات در رابطه با عرضه این محصول برطرف شده است. بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده، سامسونگ گلکسی S22 اولترا با حافظه‌داخلی 1 ترابایتی عرضه خواهد شد؛ اما این محصول صرفا در تعدادی از بازارهای منتخب قابل دسترس خواهد بود.

جدیدترین گزارش منتشر شده نشان می‌دهد که ورژن 1 ترابایتی اسمارت‌فون ممتاز گلکسی S22 اولترا در کشورهای کره‌جنوبی و چین عرضه خواهد شد. پیش‌تر ادعا شده بود که مدل 1 ترابایتی در بازارهای اروپایی نیز قابل دسترس خواهد بود. از آنجا که در این گزارش به عرضه مدل 1 ترابایتی گلکسی S22 اولترا در بازار ایالات‌متحده هیچ اشاره‌ای نشده است؛ لذا مشتریان آمریکایی احتمالا حداقل در هفته‌های ابتدایی قادر به خریداری این هندست نخواهند بود. با این‌حال سامسونگ احتمالا پس از مدتی در خصوص عرضه این اسمارت‌فون برای بازار آمریکا تصمیم‌گیری خواهد کرد.

البته این هندست ممتاز به غیر از ایالات‌متحده احتمالا در بازارهای دیگری نظیر خاورمیانه و هندوستان نیز قابل دسترس نخواهد بود. با این‌حال این موضوع هنوز مورد تائید قرار نگرفته و تمامی موارد اعلام شده صرفا بر پایه حدس و گمان هستند.

از جنبه مشخصات نیز بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ گلکسی S22 اولترا مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی داینامیک آمولد 2X با رزولوشن +QHD، قابلیت پشتیبانی از استاندارد +HDR10، نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1750 نیتی خواهد بود.

توان پردازشی این هندست بسته به منطقه عرضه آن توسط تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 یا اگزینوس 2200 سامسونگ تامین خواهد شد. در صورت صحت گزارشات اخیر به‌نظر می‌رسد که این‌بار مدل‌های مجهز به تراشه کوالکام در مناطق بیش‌تری عرضه خواهند شد.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز بایستی خاطرنشان کرد که این هندست با پیکره‌بندی دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و 2 دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و f/4.9 روانه بازار خواهد شد. همچنین این اسمارت‌فون پرچم‌دار از قابلیت فیلم‌برداری 8K Super HDR پشتیبانی می‌کند.

گلکسی S22 اولترا با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل موسوم به اندروید 12 و رابط کاربری One UI سامسونگ عرضه می‌شود. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی این هندست از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند؛ رقمی که نشان‌دهنده بالاترین سرعت شارژ باتری در اسمارت‌فون‌های سامسونگ تا به امروز است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH