ردمی نوت 11E پرو در پایگاه داده TENAA رویت شد

اخیرا یک گوشی ردمی با شماره مدل 2201116SC در وبسایت آژانس رگولاتوری چین موسوم به TENAA رویت شد. فهرست مشخصات لو رفته نشان می‌دهد که این هندست احتمالا ورژن ری‌برند شده مدل جهانی ردمی نوت 11 پرو 5G محسوب می‌شود.

اگرچه دستگاه با شناسه 2201116SC احتمالا طی ماه جاری میلادی در بازار چین عرضه خواهد شد؛ اما در هیچ یک از اطلاعات لو رفته به نام این هندست اشاره نشده است. این دستگاه پیش از طرح شایعات مربوط به عرضه آن در پایگاه داده Google Play Console و فهرست دستگاه‌های مورد پشتیبانی گوگل منتشر شده بود. اطلاعات فهرست نشان می‌دهند که این گجت تحت عنوان ردمی نوت 11E پرو در بازار چین عرضه خواهد شد.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که در حال حاضر ردمی نوت 11 پرو 5G با تراشه Dimensity 920 در بازار چین به فروش می‌رسد. این هندست تحت عنوان شیائومی 11i در بازار هندوستان قابل دسترس است. اکنون بر اساس اطلاعات فهرست Google Play Console می‌توان ادعا کرد که ردمی نوت 11 پرو 5G تحت عنوان ردمی نوت 11E پرو در چین عرضه خواهد شد.

مشخصات احتمالی ردمی نوت 11E پرو

ردمی نوت 11E پرو احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. بعلاوه توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 695 کوالکام تامین خواهد شد.

دستگاه با نام ردمی نوت 11E پرو در فهرست گجت‌های مورد پشتیبانی گوگل رویت شده است

بر اساس فهرست مشخصات دستگاه در پایگاه داده TENAA، ردمی نوت 11E پرو احتمالا با 6، 8، 12 یا 16 گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد. بعلاوه ظرفیت حافظه‌داخلی نیز احتمالا برابر با 128، 256 یا 512 گیگابایت خواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز این هندست احتمالا از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 استفاده خواهد کرد. اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه گوشی تعبیه خواهد شد. 

تصویر ورژن جهانی ردمی نوت 11 پرو 5G

دوربین جلویی دستگاه دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی بوده و پنل پشتی نیز از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 108 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تامین می‌شود. ردمی نوت 11E پرو احتمالا در چندین مدل رنگی مختلف مانند قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، نیلی، بنفش، مشکی، سفید و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH