عرضه تلویزیون ۸۴ اینچ ال‌جی با وضوح 4K!

ظاهرا ال‌جی در راه عرضه تلویزیون‌های خود کاملا مصمم است و قصد دارد تا در این عرصه پیشتازی بازار را از آن خود سازد. در نمایشگاه CES امسال این کمپانی خبر از ورود یک تلویزیون غول پیکر ۸۴ اینچی با وضوح تصویر 4K داده بود و به نظر می‌رسد حال زمان عرضه آن رسیده است. البته با توجه به ابعاد و به خصوص قیمت این دستگاه، عرضه آن به صورت محدود خواهد بود اما همین امر باز نشان از تغییراتی شگرف برای نمایشگرهای آینده دارد.

این تلویزیون ۸۴ اینچی از وضوح تصویر 2160×3840 پیکسل بهره می‌برد که باعث می‌شود تعداد پیکسل‌های به نمایش داده آن تا ۴ برابر بیشتر از یک نمونه Full HD باشد. همچنین این تعداد بالای پیکسل سبب می‌شود تا در حالت سه بعدی نیز بتوان تصاویر را با همان فناوری ال‌جی موسوم به FPR به صورت فول اچ‌دی و بهترین کیفیت برای هر تصویر مشاهده کرد. علاوه بر این تمام امکانات یک تلویزیون هوشمند نیز در دل دستگاه گنجانده شده است تا هیچ تفاوتی را در این زمینه با سایر مدل‌های هوشمند شاهد نباشید.

چیزی که کاملا مشهود است، بیان این مورد خواهد بود که به یقین قیمت چنین نمایشگر غول پیکری کم نیست و برای داشتن آن باید مدت‌ها مشغول پس انداز کردن پول‌های خود باشید!

3 در مورد “عرضه تلویزیون ۸۴ اینچ ال‌جی با وضوح 4K!”

  1. واقعا به ال جی باید تبریک گفت که همینطور داره پیشرفت می کنه
    و هر روز مدل های پیشرفته تری رو داره ارزه می کنه
    به نظر من تا چند سال دیگه ال جی از این که هست بزرگتر خواهد شد و موفق تر از حال خواهد بود
    مخصوصا حمایت دولت کره از ال جی برای ساختن تلویزیون های نازک oled

  2. پیش از ال جی، شرکت ژاپنی شارپ نیز تلویزیون 4K خود را معرفی کرده بود. اما به نظر نمی رسد هیچ کدام از تلویزیون های 4K به این زودی ها همگانی شوند، چون در حال حاضر تقریبا هیچ محتوای 4K وجود ندارد.
    تلویزیون های 4K به Ultra Definition یا UD نیز معروف هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH