تصاویر CAD گوگل پیکسل 7 پرو در فضای وب منتشر شد

مدتی قبل نخستین جزئیات مربوط به اسمارت‌فون‌های سری پیکسل 7 گوگل در فضای آنلاین منتشر شد. از آن زمان به بعد مشخص شد که جریان شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون این 2 هندست به تدریج شتاب بیش‌تری پیدا خواهد کرد. با این‌حال انتشار تصاویر CAD از این هندست‌ها در مراحل ابتدایی چرخه توسعه آنها امری غیرمنتظره بوده است.

بایستی به‌خاطر داشت که دستگاه‌های سری پیکسل 7 احتمالا در ماه اکتبر به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. اما به هرحال بر اساس تصاویر منتشر شده، گوگل پیکسل 7 پرو تمام شکوه مدل نسل قبلی خود یعنی پیکسل 6 پرو را به ارث خواهد برد.

پیش از این مشخص نبود که آیا گوگل به طراحی مدل‌های فعلی سری پیکسل خود وفادار خواهد ماند یا خیر؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که چنین سناریویی حقیقت دارد. طراحی کلی پیکسل 7 پرو مشابه با مدل نسل قبلی بوده و این‌بار نیز ماژول دوربین از یک لبه تا لبه دیگر امتداد یافته است. بعلاوه این ماژول از رنگ‌‌آمیزی متفاوت با سایر بخش‌های پنل پشتی دستگاه بهره می‌گیرد. با این‌حال این‌بار به‌نظر می‌رسد که طراحی مجزای ماژول دوربین از بین رفته و این قسمت با قاب دستگاه ادغام شده است؛ پدیده‌ای که یادآور الگوی طراحی سری گلکسی S21 سامسونگ است.

بر اساس شنیده‌ها پیکسل 7 پرو مجهز به یک نمایشگر خمیده با اندازه 6.7 تا 6.8 اینچ و حفره کروی‌شکل منفرد در قسمت مرکزی جهت استقرار دوربین سلفی خواهد بود. موضوع نه‌چندان تعجب‌آور اینکه نمایشگر مذکور از نوع اولد بوده و نرخ نوسازی بالایی را ارائه خواهد داد.

در قسمت تحتانی دستگاه 2 شبکه توری شکل به چشم می‌خورد که احتمالا تنها یکی از آنها متعلق به اسپیکر خواهد بود. البته پورت USB-C و همچنین شیار مخصوص سیم‌کارت نیز در سمت چپ بدنه دستگاه قرار دارند. دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در لبه سمت راست بدنه گوشی تعبیه شده‌اند.

بر اساس شنیده‌ها ابعاد بدنه گوگل پیکسل 7 پرو معادل 163×76.6×8.7 میلی‌متر بوده و ضخامت آن با احتساب برجستگی ماژول دوربین به 11.2 میلی‌متر خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH