نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

به‌نظر می‌رسد که نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شده است. مدل‌های گلکسی S22 ، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا در اوایل ماه جاری میلادی معرفی شدند و پیش‌فروش آنها به مشتریان منتخب در چندین کشور جهان نیز اکنون مدتی است که آغاز شده است.

با این‌حال اکثر کاربران پس از راه‌اندازی هندست جدید خود برای نخستین بار احتمالا اعلان مربوط به انتشار یک به‌روزرسانی جدید را مشاهده خواهند کرد. آخرین آپدیت نرم‌افزاری برای گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا دارای فیرم‌ور با شماره ورژن S90xEXXU1AVB3 بوده و هم‌اکنون در کشورهای افغانستان و مصر منتشر شده است. طی چند روز آینده احتمالا کاربران مقیم کشورهای بیش‌تری قادر به دریافت این به‌روزرسانی خواهند بود. همچنین هندست‌های خانواده گلکسی S22 احتمالا در برخی کشورها به‌صورت پیش‌فرض همراه با پچ امنیتی فوریه 2022 اندروید عرضه خواهند شد.

سامسونگ پیش‌تر در اسناد نرم‌افزاری خود خاطرنشان کرد که پچ امنیتی ماه فوریه 2022 بیش از 60 حفره آسیب‌پذیری اسمارت‌فون‌های گلکسی در زمینه امنیت و حریم خصوصی را اصلاح خواهد کرد.

کارمندان گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 در کشورهای افغانستان و مصر هم‌اکنون با مراجعه به مسیر Settings » Software update در هندست خود و لمس دکمه Download and install قادر به بررسی انتشار آخرین آپدیت نرم‌افزاری برای آن خواهند بود. بعلاوه کاربران در صورت تمایل می‌توانند آخرین فایل فیرم‌ور را از سایت‌های مختلف اینترنتی دریافت نموده و آن‌را به‌صورت دستی روی هندست خود فلش کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH