شیائومی Civi پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 778G پلاس در راه است

از زمان عرضه اسمارت‌فون شیائومی Civi به بازار حدودا 6 ماه گذشته و به باور کمپانی چینی زمان ارتقاء این هندست فرا رسیده است. بر اساس گزارشات، شیائومی در تدارک عرضه محصول جدیدی با نام شیائومی Civi پرو یا شیائومی Civi 2 است. این گجت در اوایل ماه مارس یا آوریل امسال روانه بازار خواهد شد.

نخستین شایعات پیرامون اسمارت‌فون آینده شیائومی Civi پرو

انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون مجهز به نمایشگر 6.55 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس باشد. توان پردازشی شیائومی Civi پرو از طریق پلتفرم سخت‌افزاری اسنپ‌دراگون 778G یا اسنپ‌دراگون 778G پلاس کوالکام تامین خواهد شد.

پنل پشتی شیائومی Civi پرو یا شیائومی Civi 2 از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسورهای اصلی، واید و ماکرو میزبانی خواهد کرد. بنابراین قابلیت بزرگنمایی اپتیکال در این اسمارت‌فون قابل دسترس نبوده و این مشخصه صرفا در دستگاه‌های پرچم‌دار به‌کار گرفته خواهد شد. شیائومی Civi پرو یا شیائومی Civi 2 احتمالا با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار می‌شود.

ظرفیت باتری این هندست هنوز اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که شاهد به‌کارگیری یک باتری با حداقل ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی باشیم. بر اساس پیش‌بینی‌ها این مدل همانند شیائومی Civi به‌عنوان یک اسمارت‌فون انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد.

شیائومی Civi

باریک‌ترین و سبک‌ترین اسمارت‌فون شیائومی در آستانه عرضه به بازار است

جهت یادآوری بایستی اعلام کرد که شیائومی Civi باریک‌ترین و سبک‌ترین اسمارت‌فون کمپانی چینی در مقطع کنونی به‌شمار می‌رود. همچنین این مدل از باریک‌ترین چانه تحتانی نمایشگر در میان کلیه گوشی‌های هوشمند شیائومی برخوردار است. یک کانال غیررسمی با نام Xiaomiui به شواهد مربوط به نسخه جدید این هندست و ویژگی‌های آن پی برده است. Xiaomiui به‌طور مرتب خبرهای تائید شده‌ای را پیرامون با رابط کاربری MIUI و اسمارت‌فون‌های جدید شیائومی، ردمی و پوکو منتشر می‌کند.

همچنین به گفته این منبع خبری اسمارت‌فون شیائومی Civi پرو با اسم رمز Zijin مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد. همچنین این گجت از شماره مدل 2203119EC یا به اختصار K9E استفاده می‌کند. بنابراین شیائومی Civi پرو از یک نمایشگر 6.5 اینچی اولد با لبه‌های خمیده، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی و همچنین پنل لمسی سیناپتیک با کیفیت بالا بهره خواهد برد. چنین قابلیتی در شیائومی 12 لایت و شیائومی Civi به چشم نمی‌خورد. پیکره‌بندی سخت‌افزاری این هندست بر پایه تراشه اسنپ‌دراگون 778G یا اسنپ‌دراگون 778G پلاس بنا خواهد شد. ماژول اصلی در سیستم دوربین پشتی از قابلیت لرزشگیر اپتیکال برخوردار نیست. همچنین این‌بار نیز همانند مدل‌های شیائومی 12 لایت و شیائومی Civi شاهد به کارگیری یک لنز فوق‌عریض و یک ماژول ماکرو خواهیم بود.

شیائومی Civi پرو به‌صورت پیش‌فرض با جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی کمپانی موسوم به MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 روانه بازار خواهد شد. همچنین این هندست از فیرم‌ور با شماره ورژن V13.0.1.0.SLPCNXM استفاده خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی Civi پرو طی ماه‌ مارس یا آوریل و همزمان با معرفی سری شیائومی میکس 5 در کشور چین رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH