رویداد آینده اپل تحت عنوان Peek Performance در روز 17 اسفند ماه برگزار می‌شود

روز گذشته اپل اعلام کرد که رویداد آینده این شرکت در ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 8 مارس (17 اسفند ماه) به وقت منطقه اقیانوس آرام برگزار خواهد شد. این رویداد از قبل ضبط شده و از طریق وبسایت اپل و یوتیوب پخش خواهد شد.

رویداد روز 17 اسفند ماه اپل تحت عنوان “Peek Performance” برگزار می‌شود. غول کوپرتینویی در جریان برگزاری این مراسم احتمالا از مدل جدید آی‌فون SE رونمایی خواهد کرد. بر اساس شایعات هندست جدید از قالب طراحی مشابه با مدل نسل فعلی بهره خواهد برد. با این‌حال آی‌فون SE 2022 از پردازنده سریع‌تر، دوربین ارتقایافته و قابلیت اتصال به شبکه 5G برخوردار خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود که در جریان این رویداد از مدل به‌روزرسانی شده آی‌پد ایر نیز رونمایی شود. مدل نسل فعلی این تبلت در سال 2020 روانه بازار شد. نسخه جدید آی‌پد ایر احتمالا مجهز به پردازنده سریع‌تری بوده و از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه شایعات از معرفی سیستم‌عامل iOS 15.4 حکایت دارند. این نسخه از پلتفرم موبایلی اپل امکان بازگشایی قفل دستگاه هنگام استفاده کاربر از ماسک صورت را فراهم می‌کند.

اگرچه برخی شایعات از معرفی مدل‌های جدید مک با تراشه‌های به‌روزرسانی شده واحد Apple Silicon حکایت دارند؛ اما در حال حاضر شواهد کافی برای تائید این گمانه‌زنی‌ها وجود ندارد. همچنین اپل احتمالا به جزئیات جالبی پیرامون پردازنده معرفی نشده مک پرو اشاره خواهد کرد؛ دستگاهی که احتمالا در اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. این موضوع با اظهارات پیشین کمپانی مبنی بر به‌کارگیری تراشه‌های بومی در تمامی کامپیوترهای اپلی تا پایان سال 2022 مطابقت دارد. اما اکنون صرفا بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این سناریو نهایتا عملی خواهد شد یا خیر.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH