سامسونگ گلکسی S22 اولترا از تست دوام سربلند بیرون آمد

سامسونگ گلکسی S22 اولترا جدیدترین دستگاهی است که در تست سنجش دوام کانال یوتیوبی JerryRigEverything شرکت نموده و مقاومت آن در برابر تیغ، مته‌های مخصوص سنجش سختی و شعله فندک مورد ارزیابی قرار گرفته است.

دستگاه مورد تست توسط کانال یوتیوبی فاقد محافظ نمایشگر نصب شده توسط کارخانه بوده و در نخستین مرحله، تست خراش روی آن اجرا می‌شود. اگرچه سامسونگ در تبلیغات خود به استفاده از پوشش محافظ گوریلا گلس +Victus روی گلکسی S22 اولترا اشاره می‌کند؛ اما در سطح 6 مقیاس سختی موس نخستین خراش‌ها روی نمایشگر دستگاه ظاهر می‌شوند. در مقیاس سختی سطح 7 این خراش‌ها به‌مراتب عمیق‌تر خواهند شد.

کل قاب گوشی از جنس فلز ساخته شده و مطابق روال معمول با تیغه فولادی ضدزنگ خراشیده می‌شود. همچنین بایستی خاطرنشان کرد که دکمه‌ها و بخش انتهایی قلم S Pen نیز از فلز ساخته شده است. JerryRigEverything از انجام تست روی قلم S Pen نیز غافل نبوده و به منظور بررسی ساختار داخلی استایلوس جدید آن‌را از وسط به 2 قسمت تقسیم می‌کند. ساختار داخلی قلم مشابه مدل‌های نسل قبلی S Pen بوده و این‌بار نیز از یک ساختار مقاوم در برابر آب و خازن قابل شارژ برای امکانات مبتنی بر بلوتوث قلم استفاده شده است.

حتی با کشیده شدن تیغ روی پنل پشتی گلکسی S22 اولترا با رنگ‌‌آمیزی مشکی مات (Phantom Black) نیز هیچ‌گونه اثری از خراشیدگی در این قسمت مشاهده نمی‌شود. لنزهای دوربین نیز از جنس شیشه بادوام ساخته شده و حلقه‌های محافظ اطراف دوربین‌ها نیز ظاهرا از ماده‌ای مشابه با فلز آنودیزه شده تولید می‌شوند. این حلقه‌ها خراش‌های ناشی از کشیده شدن تیغه فولادی را آشکار می‌کنند.

کاربر یوتیوبی پس از حرارت دادن قسمتی از پیکسل‌های نمایشگر گوشی توسط یک فندک تائید می‌کند که حسگر اثرانگشت اولتراسونیک حتی پس از خراشیده شدن ناحیه تشخیص کماکان به درستی عمل می‌کند. نهایتا در اثر فشارهای شدید ناشی از دستان قدرتمند این کاربر، هیچ‌گونه نشانه‌ای از انحنا یا خم‌شدگی در بدنه گلکسی S22 اولترا نمایان نمی‌شود. بدین‌ترتیب این هندست از تست دوام کانال یوتیوبی JerryRigEverything سربلند بیرون آمد. جهت یادآوری جالب است بدانید که اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو در تست خمش همین کانال دچار شکستگی فاجعه‌باری شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH