چگونه در بازار ارزهای دیجیتال میلیاردر شویم؟

اخیراً سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تبدیل به یکی از روش های آسان کسب درآمدی شده است. اما آیا واقعاً می توان با سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی ثروتمند شد؟ بسیاری از افراد مختلف بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی و شغلی توانستند با سرمایه گذاری در این بازار زندگی خود را متحول کنند. بدون شک سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال همانند دیگر بازارهای مالی نیازمند یادگیری مهارت و کسب تجربه است. با ما همراه باشید تا شما را با برترین روش های کسب درآمد آشنا کنیم.

ارز دیجیتال یا رمزارز چیست؟

ارز دیجیتال که معادل آن در زبان فارسی «رمزارز» نام دارد در واقع یک نوع پول یا دارایی است که جایگزین ارزهای سنتی(ارز فیات) شده است. برای طراحی ارزهای دیجیتال از فناوری رمزنگاری استفاده شده است که معمولاً به صورت غیرمتمرکز در بلاک چین فعالیت می کنند. هدف از ایجاد ارزهای دیجیتال در مرتبه اول افزایش امنیت و جلوگیری از کلاه برداری های ارزی است و در مرتبه دوم حذف واسطه و آسان تر کردن معاملات می باشد. در حال حاظر بیش از 100 نوع ارز دیجیتال مختلف وجود دارد که در ایران، بیت کوین از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر رمزارزها برخوردار است.

ویژگی های ارزهای دیجیتال

محمد فاموریان، مدرس بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال در یکی از آموزش های ابتدایی خود اینگونه مزایای رمزارزها را بیان کرد: ارزهای دیجیتال وجود خارجی ندارند و تنها به صورت دیجیتالی در بازار عرضه شده اند. در واقع هیچ اسکناس یا سکه ای در کار نخواهد بود و هیچ دارایی را به عنوان پشتوانه نگهداری نمی کنند.

به گفته محمد فاموریان: یکی از بزرگ ترین مزیت های این بازار، ناشناس بودن کاربران است. در واقع برای شروع معامله و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال نیاز به وارد کردن هیچگونه اطلاعات شخصی و هویتی نیست و کاربران می توانند به طور کاملاً ناشناس وارد معامله شوند.

وی در ادامه گفت: جهانی بودن را می توان به عنوان بزرگ ترین مزیت ارزهای دیجیتالی دانست. همانطور که می دانید هر کشور دارای ارز منحصر به فردی است که به آن ارز فیات گفته می شود. انتقال دادن ارزهای فیات کار دشواری است. کارمزد بالا، اطلاف وقت و محدودیت زمانی و مکانی در انتقال پول یکی از دلایل مهم جایگزین شدن رمزارزها به جای ارزهای سنتی است. به کمک رمزارزها هر فردی می تواند در کم ترین زمان ممکن با پرداخت کارمزد ناچیزی در هر زمان و مکان شروع به معامله با فرد دیگری کند.

روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

خرید و نگهداری ارز دیجیتال(هولد یا هودل کردن)

هولد رمزارز را می توان به عنوان ساده ترین روش کسب درآمد از ارزهای دیجیتالی دانست. در این روش همانند خرید سهام، مقداری ارز دیجتال را خریده و نگهداری می کنید. با افزایش قیمت رمزارز موردنظر، دارایی خود را فروخته و از این روش سود دریافت می کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که با در نظر گرفتن بازار پر ریسک و پر خطر ارزهای دیجیتال برای یافتن یک موقعیت خوب سرمایه گذاری، نیاز به آموزش توسط یک فرد با تجربه همانند محمد فاموریان، علی رمزعلی، خانه سرمایه و… دارید.

اختلاف قیمت میان صرافی ها

دومین روش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال اختلاف قیمت ما بین صرافی ها است. صرافی های ارز دیجیتال در واقع پلتفرم هایی هستند که به کاربران اجازه میدهند برای معاملات ارزهای دیجیتال در آن ها حساب باز کنند. ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که متوجه تفاوت قیمتی یک رمزارز در دو صرافی متفاوت شوید. در این حالت کاربران می توانند مقداری ارز خریداری کنند و در صرافی های دیگر با قیمت بالاتری بفروشند.

شرکت در ایردراپ های رایگان

امروزه به کمک ایردراپ ها، بسیاری از رمزارزهای نوظهور جهت انجام فعالیت های خاصی توسط کاربران، مقداری کوین یا توکن به آن ها پرداخت می کنند. کاربران این دارایی ها را هولد می کنند و زمانی که ارزش قیمتی آن ها افزایش یافت، دارایی خود را می فروشند.

ترید یا معامله

یکی دیگر از روش های پر سود کسب درآمد از ارزهای دیجیتال ترید یا معامله است. این روش برخلاف روش های ذکر شده نیازمند کسب تخصص است. بدون شک هر فردی برای ورود به  بازار رمزارزها نیازمند آموزش است. در حال حاظر بیش از 100 پکیج آموزشی در سراسر اینترنت وجود دارد؛ اما کدام یک بهتر است؟ پیشنهاد ما آموزش ارز دیجیتال محمد فاموریان است. چرا که این پکیج آموزشی تمامی مراحل ترید از ابتدا تا انتها را در بر دارد و به شما کمک می کند تا بدون در نظر گرفتن هیچگونه محدویت سنی، تبدیل به یک تریدر حرفه ای شوید.

چرا محمد فاموریان؟

امروزه محمد فاموریان به عنوان یکی از برترین مدرسین ارزهای دیجیتال در ایران شناخته می شود. بر خلاف بسیاری از پکیج های آموزشی، دوره آموزش ارز دیجیتال وی برای تمامی افراد اعم از جوان یا سالمند، مهندس یا معلم و… مناسب است. در این پکیج آموزش تمامی روش های ترید، آنالیز کردن موقعیت ها و نحوه کلی سرمایه گذاری در اختیار کاربران گذاشته شده است. همچنین علاوه بر ارزهای دیجیتال می توانید از دیگر پکیج های آموزشی فاموریان نظیر دوره هوش ارز دیجیتال، فارکس و… بهره ببرید.

منبع: famoorian.ir

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “چگونه در بازار ارزهای دیجیتال میلیاردر شویم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH