گوگل پیکسل 6a با تراشه تنسور در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

تاکنون جزئیات فراوانی پیرامون اسمارت‌فون گوگل پیکسل 6a در فضای وب منتشر شده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این هندست طی چند ماه آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این هندست از طراحی ظاهری مشابه با مدل‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو برخوردار باشد. در عین‌حال این گجت احتمالا در مقایسه با 2 برادر دیگر خود از مشخصاتی کم‌فروغ‌تر و قالب طراحی جمع‌وجورتر بهره خواهد برد.

اکنون اسمارت‌فون مورد اشاره در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده و اطلاعات مندرج در این فهرست نشان می‌دهند که پیکسل 6a با تراشه بومی تنسور گوگل و 6 گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه مطابق پیش‌بینی‌ها مجهز به سیستم‌عامل اندروید 12 بوده و در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1050 و 2833 را کسب کرده است. این امتیازات با 2 گوشی دیگر سری پیکسل 6 مطابقت دارند.

بر اساس شایعات، گوگل پیکسل 6a مجهز به یک نمایشگر اولد 6.2 اینچی همراه با اسکنر اثرانگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش خواهد بود. با توجه به گمانه‌زنی‌های مطرح شده این اسمارت‌فون از قالب طراحی مشابه با 2 عضو دیگر خانواده پیکسل 6 استفاده خواهد کرد. با این‌حال پیکسل 6a از بدنه‌ای با اندازه جمع‌وجورتر بهره گرفته و ابعاد آن برابر با 152.2×71.8×8.7 میلی‌متر خواهد بود.

بر اساس گزارشات، پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه در این هندست از سنسور اصلی IMX363 ساخت شرکت سونی با رزولوشن 12.2 مگاپیکسل و لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با سنسور IMX355 سونی تشکیل خواهد شد. ماژول دوربین نیز روی قسمت نواری‌شکل پشت گوشی تعبیه می‌شود.

فرم امتیازات گوگل پیکسل 6a در وبسایت گیک‌بنچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH