پچ امنیتی جدید اندروید برای سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

ماه گذشته شرکت سامسونگ از پرچم‌داران جدید خود با اسامی گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا رسما رونمایی کرد. این اسمارت‌فون‌ها به‌همراه رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 و پچ امنیتی فوریه 2022 روانه بازار شدند. چند هفته قبل، انتشار آپدیت جدید شامل پچ امنیتی ماه مارس 2022 برای مدل‌هایی از این هندست‌ها مجهز به تراشه بومی اگزینوس آغاز شد.

اکنون غول فناوری کره‌ای فرآیند انتشار آپدیت امنیتی ماه مارس 2022 برای ورژن‌های مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون را نیز آغاز کرده است. بدین‌ترتیب گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا در حال دریافت آخرین آپدیت شامل فیرم‌ور با شماره ورژن S90xEXXU1AVBF هستند.

کمپانی کره‌ای به باگ‌های اصلاح شده در به‌روزرسانی جدید اشاره نکرده است. با این‌حال انتظار می‌رود که فهرست اصلاحات اعمال شده در این آپدیت طی مدت چند روز آینده منتشر شود. به‌روزرسانی جدید در کشورهای سریلانکا، نپال، تایلند، هندوستان، سنگاپور، فیلیپین، مالزی و اندونزی منتشر می‌شود. همچنین این آپدیت شامل اصلاحات باگ‌های عمومی و بهبودهایی در زمینه پایداری کلی دستگاه است.

کاربران اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 در هر یک از بازارهای پیش‌تر اشاره شده احتمالا تاکنون اعلان مربوط به آپدیت جدید را روی هندست خود دریافت کرده‌اند. با این‌حال کاربران در صورت عدم مشاهده این اعلان می‌توانند به منوی Settings » Software update مراجعه نموده و با لمس دکمه Download and install، موضوع را به‌صورت دستی بررسی نمایند.

همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند جدیدترین فایل فیرم‌ور مربوط به هندست خود را از اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌صورت دستی روی دستگاه فلش کنند. با این‌حال پیش از اجرای فرآیند فلش دستی بایستی نسبت به تهیه نسخه پشتیبان از کلیه داده‌های ذخیره شده روی گوشی اقدام کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH