اپل از تبلت آیپد ایر 2022 رونمایی کرد

دقایقی پیش در مراسم Peak Performance اپل، از آیپد ایر 2022 رونمایی شد که در ادامه به معرفی این محصول جدید کوپرتینویی‌ها خواهیم پرداخت.

بی‌شک یکی از محصولات پرفروش کمپانی اپل سری آیپد‌ ایر آن است. این نسخه از آیپد‌های این کمپانی سری اقتصادی و کاربردوستانه‌تر آن‌ها محسوب می‌شود و به همین دلیل نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این آیپد‌ها در حوزه آموزش و کار‌های سبک و روزمره کابرد داشته که قشر بزرگی از مخاطبین را تشکیل می‌دهد. در ادامه به بررسی و مروری بر نسخه جدید این آیپد خواهیم پرداخت.

آ‌پد ایر 2022 از نمایشگر 10.9 اینچی لیکوئید رتینا بهره می‌برد که اندازه‌ای مناسب برای کارهای روزمره است، این نمایشگر از قابلیت True Tone پشتیبانی می‌کند. آیپد ایر جدید از آلومینیوم ساخته شده و در پنج رنگ طوسی، صورتی، بنفش، آبی و نقره‌ای-طلایی به بازار خواهد آمد.

در قسمت بالایی فریم آیپد ایر حسگر Touch ID دیده می‌شود که در صورتی که آیپد را به صورت لنداسکیپ در دست بگیرید، حسگر به سمت راست فریم منتقل می‌شود. در فریم پایینی درگاه USB-C وجود دارد که دوبرابر سرعت انتقال بیشتری نسبت به نسل قبل از خودش دارد و به تمامی وسایل مانند دوربین‌های عکس‌برداری و یا دستگاه سونوگرافی متصل می‌شود.

آیپدی که امشب معرفی شد، سریع‌ترین نسخه آیپد ایر در تاریخ است، پردازنده این آیپد یعنی M1، شصت درصد سریع‌تر و GPU آن دوبرابر سریع‌تر نسبت به نسل قبل بوده و به این ترتیب هم برای پردازش اطلاعات و هم برای گیمینگ مناسب است. آیپد ایر 2022 دارای شانزده هسته Neural است که برای هوش‌مصنوعی به کار می‌رود و در برنامه‌هایی مانند ادوبی کاربرد دارد. این آیپد از اسپیکر استریو نیز بهره می‌برد.

اپل در آیپد ایر جدید خود از تراشه 5G استفاده کرده که سرعت انتقال دیتای بالایی دارد و می‌تواند تا 3.5 گیگابیت در ثانیه دانلود کند.

اپل برای دوربین اصلی آیپد ایر از یک سنسور 12 مگاپیکسلی مانند نسل قبل استفاده کرده که کیفیت بسیار بالایی دارد، این دوربین از یک چیپ گرافیکی بهره می‌برد که به بهبود تصاویر و ویدیوها کمک می‌کند. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید با زاویه دید 123 درجه در نظر گرفته شده که در واقع همان دوربینی است که در آیپد پرو استفاده شده و حالا در آیپد ایر 2022 با قیمت ارزان‌تر قابل استفاده است.

آیپد ایر 2022

این آیپد از نسل دوم قلم اپل نیز پشتیبانی‌ می‌کند که قابلیت‌های مختلفی دارد، همچنین می‌توانید از کیبورد‌های مختلف اپل مانند مجیک‌کیبورد نیز در این آیپد استفاده کنید. آیپد ایر با قیمت پایه 599 دلار به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد این محصول جدید اپل چیست؟ نظرات خود را با ما و دوستان‌تان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH