۷ انیمیشن سال ۱۴۰۰ که نباید از دست داد

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۷تا از برترین انیمیشن های سال ۱۴۰۰ که نباید آن‌ها را از دست داد بپردازیم، از لوکا تا عصر یخبندان.

با شیوع ویروس کرونا شاهد افت سرعت و روند چشم‌گیری در حوزه محتوا و سرگرمی بوده‌ایم، به شکلی که مکررا اخبار تاخیر عرضه یک بازی و یا فیلم را می‌شنیدیم. با این حال شاید بتوان گفت که شاخه انیمیشن توانست بهتر از بقیه به روند خود ادامه دهد و در این قحطی سرگرمی، حداقل خیالمان از بابت انیمیشن‌های مورد علاقه‌مان راحت بود.

همین امر سبب شد تا مانند سال‌های گذشته، در سال ۱۴۰۰ نیز با انبوهی از انیمیشن‌های رنگارنگ و زیبا روبه‌رو باشیم. در ادامه قصد داریم تا ۷ عدد از این انیمیشن‌ها که نباید از دست داد را مرور و معرفی کنیم تا اکنون که فرصت مناسبی است، در تعطیلات عید به تماشای آن‌ها بپردازید.

Luca

اولین و یکی از بهترین عناوین لیست انیمیشن های ۱۴۰۰ لوکا، محصول دیزنی و پیکسار است. داستان انیمیشن که در یک شهر ساحلی زیبا در ریویرا ایتالیا می‌گذرد، داستانی است در مورد یک پسر جوان که تابستانی فراموش نشدنی را تجربه می کند.

پر از ژلاتو، پاستا و اسکوتر سواری بی‌پایان است. لوکا این ماجراجویی‌ها را با بهترین دوست جدیدش به اشتراک می‌گذارد، اما همه سرگرمی‌ها توسط یک راز عمیق تهدید می‌شود: او یک هیولای دریایی از دنیایی دیگر یعنی درست زیر سطح آب است.

Sing 2

کوالا باستر مون و بازیگران معروفی که نقش حیوانات بامزه این انیمیشن را بازی می‌کنند، آماده می‌شوند تا صحنه‌ای خیره‌کننده را در پایتخت سرگرمی پر زرق‌و‌برق جهان راه‌اندازی کنند. فقط یک مشکل وجود دارد، او باید منزوی‌ترین ستاره راک جهان را پیدا و متقاعد کند که به آن‌ها بپیوندد.

چیزی که به عنوان رویای باستر برای موفقیت بزرگ شروع می‌شود، به زودی به یادآوری قدرت موسیقی برای التیام حتی شکسته‌ترین قلب‌ها تبدیل می‌شود. یکی از دلایل محبوبیت نسخه اول این سری استفاده از آهنگ‌های معروف در سطح جهانی داخل آن بود که بسیاری از آن‌ها توسط خود خواننده‌های آنان اجرا می‌شد و در این عنوان نیز شاهد چنین مشخصات هیجان‌انگیزی هستیم.

Boss Baby 2

بسیاری با عنوان محبوب بچه رئیس خاطره دارند. حال دریم‌ورکس به سراغ ساخت عنوان دوم این مجموعه رفته است، جایی که برادران داستان بزرگ شده و ماجراجویی‌های خود را فراموش کرده‌اند.

دو برادر تمپلتون، تیم و تد، متوجه می‌شوند که دختر تیم، تینا، مانند عمویش، تد، یک باس‌بیبی است. او سپس از آن‌ها برای خنثی کردن نقشه‌های یک مدیر شیطانی کمک می‌گیرد.

Encanto

مادریگال‌ها خانواده‌ای خارق‌العاده هستند که در کوه‌های کلمبیا در مکانی جذاب به نام انکانتو مخفی شده‌اند. جادوی انکانتو به هر کودکی در خانواده هدیه‌ای منحصربه‌فرد داده است، هر کودکی به جز میرابل.

انیمیشن ۱۴۰۰

با این حال، او به زودی ممکن است آخرین امید مادریگال‌ها باشد، وقتی متوجه می‌شود که جادوی اطراف Encanto در حال حاضر در خطر است.

Hotel Transylvania Transformania

اختراع مرموز جدید ون هلسینگ دراک و دوستانش را به انسان و جانی را به یک هیولا تبدیل می‌کند. دراک و همراهان با ظاهری جدید و نامتناسب‌شان باید راهی پیدا کنند تا قبل از اینکه تغییر شکل‌هایشان دائمی شود، خود را برگردانند.

انیمیشن ۱۴۰۰

Ice Age Adventures of Buck Wild

کمتر کسی نام عصریخبندان را نشنیده است. این سری با عناوین بسیاری خاطرات کودکی بسیاری را ساخته و خنده را بار‌ها بر لب‌هایمان آورده است. این‌بار اما شاهد اولین نسخه از این مجموعه هستیم که توسط کمپانی دیزنی ساخته شده است.

انیمیشن ۱۴۰۰

این‌بار باک، کراش و ادی سعی می‌کنند تا از غلبه بر دنیای گمشده توسط دایناسورها جلوگیری کنند، زیرا آن‌ها به دنبال یافتن مکانی برای خودشان هستند.

Turning Red

یکی از آخرین و بهترین اثر‌های سال بود که باز هم توسط استودیو شاهکار سازی پیکسار عرضه شده است. این انیمیشن گویی برای کسانی که می‌خواهند یک انیمیشن جدید و خوب در تعطیلات عید تماشا کنند ساخته شده است.

انیمیشن ۱۴۰۰

می لی دختری 13 ساله است که بین دختر مطیع مادرش و هرج‌ومرج دوران جوانی‌اش سرگردان است. انگار این کافی نبود، چراکه وقتی او خیلی هیجان‌زده می‌شود، به یک پاندا بزرگ قرمز تبدیل می‌شود.

نظر شما در مورد انیمیشن های ۱۴۰۰ چیست؟ چه انیمیشن دیگری را برای تماشا پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH