آی‌فون SE 2022 اپل امتیاز تعمیرپذیری متوسط 5.5 از 10 را کسب کرد

کانال یوتیوبی PBKreviews پس از ارزیابی و کالبدشکافی ویدیویی آی‌فون SE 2022 اپل امتیاز تعمیرپذیری متوسط 5.5 از 10 را برای این هندست در نظر گرفت.

امروزه کالبدشکافی یک اسمارت‌فون مدرن از طریق حرارت دادن قاب، جداسازی چسب‌های متصل به صفحه‌نمایش، جداسازی نمایشگر از جای خود، باز کردن پیچ‌ها و جداسازی کانکتورها از یکدیگر اقدامی کاملا متعارف به‌شمار می‌رود. اما چنان‌چه پیش‌تر تصور می‌کردید که ورژن جدید آی‌فون SE به‌دلیل ظاهر یکسان خود با مدل 2020 از برخی قطعات مشترک با آن استفاده می‌کند؛ در این‌صورت بایستی بدانید که این ذهنیت کاملا نادرست است.

نمایشگرهای این 2 هندست با وجود برخورداری از اندازه، رزولوشن و کانکتورهای مشابه با هم در صورت جابه‌جایی، روشن می‌شوند؛ اما قادر به ارائه عملکرد معمول نبوده و ورودی لمسی نیز کار نمی‌کند. موضوع جالب توجه اینکه باتری مورد استفاده در مدل جدید آی‌فون SE از ظرفیت بیش‌تری نسبت به مدل نسل قبلی خود برخوردار است. آی‌فون SE 2020 مجهز به باتری 1821 میلی‌آمپرساعتی است؛ در حالی‌که در آی‌فون SE 2022، ظرفیت باتری با رشد حدودا 10 درصدی به 2018 میلی‌آمپرساعت رسیده است. ویدیوی مربوط به کالبدشکافی آی‌فون SE 2022 اپل در ادامه قابل مشاهده است:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH