برترین اپلیکیشن‌های تقویم اندروید!‌ (همراه لینک دانلود)

با ورود اسمارت فون‌ها کمتر کسی پیدا میشود که برای برنامه ریزی‌های روزانه از دفترچه یادداشت‌های معمولی استفاده کند. زیرا نرم افزارها و تقویم‌های موجود در اسمارت فون‌ها باعث می‌شود به صورت دقیق برنامه ریزی انجام شود و در زمان‌های مختلف برنامه روزانه را یاد آوری کند.

برای مثال تاریخ تولد دوستتان را وارد اپلیکیشن تقویم می‌کنید که در زمان مناسب آن را یادآوری کند تا کادو یا پیام تبریکی به وی بفرستید. اپلیکیشن‌های تقویم بسیاری در فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارند، ما چهار تا از بهترین اپلیکیشن‌های تقویم را انتخاب کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود دانلود و نصب کنید.

با باز شدن دسترسی کاربران ایرانی به بزرگترین فروشگاه اندروید یعنی گوگل پلی، لینک این اپلیکیشن‌ها را از سایت گوگل پلی قرار دادیم که اکنون هیچ مشکلی برای استفاده از آن وجود ندارد.

این اپلیکیشن‌ها بر اساس کارایی و طراحی خوبشان وارد لیست ما شده‌اند، اپلیکیشن تقویم اندروید ال نیز یکی از زیباترین تقویم‌هاست اما چون فعلا در دسترس کاربران عادی نیست، قادر به دانلود و نصب آن نیستیم.

Bonus-round-Android-L-Calendar

در این لیست اپلیکیشن‌ها بر اساس کار‌ایی و طراحی به ترتیب طبقه‌بندی شده‌اند (همه این اپلیکیشن‌ها رایگان هستند).

مقام چهارم: اپلیکیشن Jorte (لینک دانلود)

8-Jorte


مقام سوم: اپلیکیشن Sol Calendar (لینک دانلود)

3-Sol-Calendar


مقام دوم: اپلیکیشن Sunrise Calendar (لینک دانلود)

2-Sunrise-Calendar-the-runner-up


مقام اول: اپلیکیشن Cal by Any.do (لینک دانلود)

1-Cal-by-Anyمنبع: phonearena

1 در مورد “برترین اپلیکیشن‌های تقویم اندروید!‌ (همراه لینک دانلود)”

  1. تقویمهای ایرانی رو معرفی کنید که بیشتر به کار ایرانیها مییاد مثل بادصبا ، تقویم ابراهیمی و… که هم رایگان و هم نامحدود و….
    با تشکر از سایت خوبتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH