پوکو F4 5G گواهینامه NBTC تایلند را دریافت کرد

برند پوکو سرگرم برنامه‌ریزی برای عرضه یک اسمارت‌فون جدید از سری F خود در آینده‌ای نزدیک است. اسمارت‌فون پوکو F4 5G اخیرا در یک وبسایت صدور گواهینامه رویت شده و این موضوع از عرضه قریب‌الوقوع گجت مذکور حکایت دارد.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که بر اساس شایعات اخیر این هندست به‌زودی معرفی خواهد شد. حتی پوکو F4 5G اخیرا در چندین وبسایت دیگر از جمله گیک‌بنچ و FCC نیز رویت شده است. اما به گفته وبسایت MySmartPrice در آخرین مورد این اسمارت‌فون در پایگاه داده وبسایت NBTC تایلند ظاهر شده است.

این هندست در خاک چین تولید خواهد شد؛ بنابراین انتظار می‌رود که پوکو F4 5G ابتدا در بازار خانگی و سپس در مناطق دیگری نظیر بازارهای هندوستان و اروپا عرضه شود. بر اساس اطلاعات فهرست پیشین گیک‌بنچ، پوکو F4 5G مجهز به یک تراشه اسنپ‌دراگون کوالکام با قابلیت اتصال 5G، حافظه رم 8 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 12 خواهد بود.

اکنون اسمارت‌فونی با شماره مدل مشابه در پایگاه داده NBTC ظاهر شده است. چیپست مورد بحث احتمالا از نوع اسنپ‌دراگون 870 با پردازنده گرافیکی آدرنو 650 خواهد بود. از سوی دیگر این دستگاه مجهز به رم 8 گیگابایتی خواهد بود. با این‌حال کمپانی چینی احتمالا از مدل‌هایی با پیکره‌بندی‌های متفاوت حافظه نیز رونمایی خواهد کرد.

گزارشات پیشین نشان می‌دهند که پوکو F4 5G احتمالا با اسامی متفاوتی در مناطق مختلف عرضه می‌شود. اکنون مدل ری‌برند شده این هندست با نام ردمی K40S در بازارهای جهانی عرضه شده است. پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی سایر ویژگی‌های احتمالی پوکو F4 5G را تشکیل می‌دهند. این هندست احتمالا با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH