سامسونگ گلکسی زد فولد 4 از طراحی تاشو با یک لولا برخوردار خواهد بود

بر اساس اخبار منتشر شده تا به این لحظه، سامسونگ در طراحی اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 4 خود تغییرات عجیب و غریب یا بسیار محسوسی را اعمال نخواهد کرد. در این میان تنها شاهد ادغام حفره مخصوص استقرار قلم S Pen در بدنه گوشی تاشو آینده کمپانی خواهیم بود؛ پدیده‌ای که نیازمند اعمال برخی تغییرات در فضای داخلی دستگاه است.

با این‌حال اکنون به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد 4 حداقل با طراحی تک لولایی جدید روانه بازار خواهد شد. این موضوع موجب کاهش تعداد قطعات متحرکی می‌شود که پس از استفاده طولانی‌مدت احتمالا دچار شکستگی یا خرابی خواهند شد. یک شخص خبرچین با نام مستعار Anthony و شناسه The Galox به این موضوع اشاره نموده است.

بر این اساس گلکسی زد فولد 4 در عوض استفاده از بال‌های تقویت شده اضافی در قسمت تحتانی احتمالا از یک لولا استفاده خواهد کرد. این موضوع احتمالا به‌معنای عرضه هندست مذکور با قالب طراحی جدید، سبک‌تر و نازک‌تر (حداقل در قسمت لولا) خواهد بود. همچنین این اقدام موجب آزادسازی فضای داخلی دستگاه برای ابزارهای اضافی از جمله حفره قلم S Pen خواهد شد.

رسانه کره‌ای The Elec اخیرا ادعا کرد که سامسونگ این‌بار نیز با کمپانی KH Vatec به‌عنوان تامین‌کننده اصلی لولا برای گلکسی زد فولد 4 همکاری خواهد کرد؛ چرا که شرکای جایگزین نظیر S-Connect یا AUFlex بایستی قدرت یا بازدهی تولید خود را افزایش دهند.

ظاهرا سامسونگ در هدف‌گذاری امسال خود به‌دنبال فروش 13 میلیون دستگاه گوشی تاشو از خانواده گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 است. این رقم در مقایسه با فروش 7 میلیون دستگاهی گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 طی سال 2021 رشد قابل ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH