تصاویر سامسونگ گلکسی M13 5G در فضای وب منتشر شد

شرکت سامسونگ در ماه فوریه گذشته از اسمارت‌فون گلکسی M12 رونمایی کرد و بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی M13 5G نیز به‌زودی معرفی خواهد شد. ظاهرا تولید این هندست طی ماه گذشته در بازار هندوستان آغاز شده است. با این‌حال اکنون کاربران منتظر توضیحات سامسونگ پیرامون گلکسی M13 5G هستند. تصاویر لو رفته ظاهرا متعلق به یک دستگاه تولید شده بوده و طراحی احتمالی گلکسی M13 5G را به معرض نمایش می‌گذارند.

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید؛ پنل پشتی سامسونگ گلکسی M13 5G ظاهرا دارای 3 حفره است. 2 حفره بزرگ‌تر احتمالا مخصوص لنزهای دوربین و حفره کوچک‌تر برای فلاش است. استفاده از این پیکره‌بندی دوربین تا حدی شگفت‌آور به‌نظر می‌رسد؛ چرا که ورژن‌های هندی و جهانی گلکسی M12 مجهز به سیستم دوربین پشتی چهارگانه هستند.

بر اساس شنیده‌ها گلکسی M13 5G همانند گلکسی M12 دارای درگاه سیم‌کارت در لبه سمت چپ بدنه خود است. دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در در سمت راست قاب گوشی قرار دارند.

حسگر اثرانگشت جهت احراز هویت بیومتریکی کاربران نیز با دکمه پاور ادغام شده است. پورت USB-C به‌همراه یک عدد اسپیکر در قسمت تحتانی دستگاه تعبیه شده‌اند. همچنین این اسمارت‌فون احتمالا دارای بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات خواهد بود.

سامسونگ گلکسی M13 5G

یکی از تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط وبسایت 91mobiles نشان می‌دهد که گلکسی M13 5G دارای شماره مدل SM-M135F است. بی‌تردید طی روزهای آینده جزئیات بیش‌تری در رابطه با گلکسی M13 5G منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH