گوگل به منظور افزایش دقت گوگل مپس از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

گوگل اعلام کرده که به منظور غلبه بر چالش‌های به‌روز نگه داشتن نقشه‌هایی که به‌طور پیوسته در حال تغییر هستند؛ اکنون سرویس گوگل مپس از تصاویر و فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کند. بدین‌ترتیب کاربران همواره می‌توانند آخرین اطلاعات را مشاهده نمایند.

گوگل با انتشار یک پست وبلاگی جدید به تعدادی از پیشرفت‌های ناشی از هوش مصنوعی در سرویس مپس خود اشاره کرده است. به‌عنوان مثال فناوری هوش مصنوعی به رفع نگرانی‌ها در رابطه با ساعات کاری یک کسب‌وکار کمک می‌کند. در حال حاضر ساعت نمایش داده شده در ذیل هر کسب‌وکار در گوگل مپس می‌تواند به طرز ناامیدکننده‌ای نادرست باشد. اگرچه پیشنهاد و به‌روزرسانی ساعت کاری صحیح یک فرآیند بسیار پیش پا افتاده است؛ اما این‌کار به ندرت انجام شده و به صاحبان کسب‌وکار یا راهنمای محلی متکی خواهد بود.

خوشبختانه این مشکل اکنون برطرف شده است؛ چرا که گوگل با انتشار یک پست وبلاگی توضیح داده که اکنون چگونه به منظور تشخیص نادرستی ساعات کاری یک کسب‌وکار از تکنیک یادگیری ماشینی استفاده می‌کند. سپس ساعات کاری کسب‌وکارها با استفاده از پیش‌بینی‌های ارائه شده توسط هوش مصنوعی بلافاصله به‌روزرسانی می‌شوند.

بر اساس این پست وبلاگی، شرکت گوگل با استفاده از روش‌های یادگیری ماشینی و پیش‌بینی‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی ظرف مدت 6 ماه آینده می‌تواند ساعات مربوط به فعالیت بیش از 20 میلیون کسب‌وکار در سراسر جهان را به‌روزرسانی نماید. بعلاوه گوگل سرگرم تست سایر کاربردهای هوش مصنوعی و تصاویر در سرویس گوگل مپس است. استفاده از هوش مصنوعی جهت ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز محدودیت‌های سرعتی برای جاده‌های شهری از جمله این موارد کاربردی به‌شمار می‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH