عرضه سامسونگ Z و سیستم عامل تایزن به تعویق افتاد!

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار بود تا در همین ایام، کمپانی کره‌ای سامسونگ با معرفی جدیدترین گوشی خود که از سیستم‌عامل تایزن بهره می‌برد، بازار را تحت تاثیر خود قرار داده و ماجراجویی جدیدی را آغاز کند. طبق آخرین اخبار منتشرشده از سوی این کمپانی، مراسم معرفی این گوشی، برای دیروز و در منطقه روسیه برنامه‌ریزی‌شده بود، اما در اتفاقی عجیب این همایش به‌طور کلی لغو شد.

اما چه اتفاقی افتاده است؟ اگرچه این کمپانی هیچ توضیحی در خصوص کنسل شدن این رویداد به خبرگزاری‌ها ارائه نداده است، اما به‌طور قطع این اطمینان را داده است که کار بر روی این سیستم‌عامل به‌هیچ‌وجه متوقف نخواهد شد و حتما گوشی‌های دارای سیستم‌عامل تایزن به‌زودی وارد بازار خواهد شد.

 samsung z

اما با تمام این وجود، سامسونگ دیگر هیچ برنامه رسمی برای معرفی و عرضه این سیستم عامل در مناطق مختلف دنیا نخواهد داشت.

علت این عدم برنامه‌ریزی هنوز مشخص نیست.

از سوی دیگر سامسونگ بشدت در تلاش است تا برای جلب نظر عمومی بازار به این سیستم عامل برنامه‌های خاصی را تدارک ببیند. این کمپانی کره‌ای در نظر دارد تا مسابقه‌ای تحت عنوان توسعه نرم افزاری برای این سیستم عامل تدارک دیده و لیستی از بهترین برنامه‌های موجود برای تایزن را جمع‌آوری و عرضه کند. هرچند سامسونگ پیش از این نیز، چنین برنامه‌ای را در ژاپن برای سیستم عامل تایزن برگزار کرده بود. با توجه به شرایط موجود، به‌سختی می‌توان پذیرفت که این سیستم عامل بتواند به‌راحتی درون بازار جاافتاده و سهمی از بازار را نصیب خود کند.

سامسونگ با طراحی و عرضه سیستم عامل بادا، شکست بدی را در مقابل رقبایش در بازار متحمل شد.

آیا به نظر شما، این مجراجویی در مقابل اندروید و iOS نتیجه مثبتی خواهد داشت؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH