سامسونگ در صدد عرضه مدل سفارشی گلکسی زد فلیپ 3 با نام Pokemon Edition است

بسیاری از کاربران اسمارت‌فون در سراسر جهان به‌دنبال خریداری گجت‌هایی خاص با مقیاس تولید محدود هستند. همچنین برخی از این افراد جزو طرفداران پروپاقرص بازی Pokemon هستند. خبر خوشایند برای این دسته از کاربران اینکه سامسونگ در صدد عرضه مدل جدید و سفارشی گلکسی زد فلیپ 3 موسوم به Pokemon Edition در کره‌جنوبی است.

گوشی جدید گلکسی زد فلیپ 3 مدل Pokemon Edition در روز 24 آوریل عرضه می‌شود و علاقه‌مندان به خریداری این هندست با مراجعه به وبسایت ویژه‌ای می‌توانند تمایل خود را ابراز نمایند. این محصول به‌صورت محدود تولید شده و پکیج حاوی آن به‌صورت انحصاری از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ در کره‌جنوبی به فروش می‌رسد. اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری این پکیج ویژه هنوز اعلام نشده است.

سامسونگ در تبلیغات خود از این محصول به‌عنوان “بهترین همکاری تاریخ” یاد کرده و توجه ویژه‌ای را نسبت به بسته‌بندی دستگاه به خرج داده است. کل مجموعه داخل یک جعبه قرمزرنگ بزرگ قرار گرفته و گوشی تاشو نیز درون یک جعبه کوچک‌تر با تم توپ Poke قرار داده می‌شود. تصاویر منتشر شده نشان‌دهنده گلکسی زد فلیپ 3 با رنگ‌آمیزی مشکی است. این موضوع بدان معناست که هندست مذکور فاقد هرگونه مدل رنگی خاص و ویژه خواهد بود.

کیسه مخصوص با طرح پوکمون، یک کیس شفاف با استیکرهای پیکاچو، استیکرهای پوکمون اضافی، پاپ سوکت Pokeball و دسته کلید زنجیری پیکاچو سایر محتویات این پکیج را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH