سامسونگ گلکسی زد فولد 4 فاقد درگاه اختصاصی قلم S Pen خواهد بود

در ماه نوامبر سال گذشته اعلام شد که گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 4 فاقد درگاه اختصاصی قلم S Pen خواهد بود؛ اما در ماه فوریه امسال، رسانه‌های کره‌ای گزارش دادند که این اسمارت‌فون تاشو با یک حفره اختصاصی جهت حمل S Pen روانه بازار خواهد شد. اکنون اطلاعات جدیدا لو رفته بار دیگر ادعا می‌کنند که گلکسی زد فولد 4 فاقد درگاه قلم S Pen خواهد بود.

این اظهارات توسط یک خبرچین قابل اعتماد با نام مستعار Ice Universe مطرح شده است. وی همچنین ادعا کرد که گلکسی زد فولد 4 از طراحی کمی کوچک‌تر و باریک‌تر نسبت به مدل نسل قبلی خود بهره خواهد برد. با این‌حال نامبرده در رابطه با هندست مذکور به هیچ‌گونه جزئیات خاصی اشاره نکرد.

گلکسی زد فولد 4 فاقد حفره اختصاصی قلم S Pen بوده و این موضوع چندان جای تعجب ندارد؛ چرا که مدل نسل قبلی آن یعنی گلکسی زد فولد 3 نیز از چنین قابلیتی بی‌بهره است. با این‌حال بر اساس شایعات شرکت سامسونگ یک قلم S Pen را به‌همراه گلکسی زد فولد 4 عرضه خواهد کرد. این موضوع در رابطه با کیس مخصوص گلکسی زد فولد 3 صادق نیست؛ چرا که کاربران در صورت تمایل بایستی قلم استایلوس را به‌طور جداگانه خریداری نمایند.

در صورت تحقق چنین سناریویی گلکسی زد فولد 4 نخستین اسمارت‌فون تاشو سامسونگ خواهد بود که همراه با قلم S Pen روانه بازار می‌شود.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH