جزئیات مربوط به ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی زد فولد 4 اعلام شد

شرکت سامسونگ در تدارک رونمایی و عرضه اسمارت‌فون‌های تاشو نسل آینده خود با اسامی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در فصل تابستان سال جاری است و روند انتشار شایعات و اطلاعات پیرامون مشخصات و ویژگی‌های احتمالی این هندست‌ها از هم‌اکنون آغاز شده است.

با این‌حال آخرین اطلاعات لو رفته، شایعه محسوب نمی‌شوند؛ چرا که تعدادی از کاربران انجمن GalaxyClub با جستجو در پایگاه داده گواهینامه‌های صادر شده در کشور کره موفق به شناسایی 2 پک باتری برای اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 4 شدند. سامسونگ به‌دلیل طراحی تاشو این هندست از 2 باتری مجزا که هر کدام درون یک نیمه‌ از بدنه گوشی تعبیه می‌شوند؛ بهره خواهد برد. همچنین در برگه مشخصات دستگاه به ظرفیت ترکیبی این 2 باتری اشاره شده است.

بر این اساس به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد 4 مجهز به 2 باتری با ظرفیت معمول مجموعا 4270 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. این باتری‌ها شامل یک نمونه 2002 میلی‌آمپرساعتی با شماره مدل B-BF936ABY و یک مدل 2268 میلی‌آمپرساعتی با شناسه EB-BF937ABY هستند. با این‌حال سامسونگ به احتمال فراوان در تبلیغات خود، ظرفیت کلی باتری گوشی را 4400 میلی‌آمپرساعت اعلام خواهد کرد. این رقم اگرچه فوق‌العاده به‌نظر نمی‌رسد؛ اما ناامیدکننده نیز محسوب نمی‌شود. بدین‌ترتیب گلکسی زد فولد 4 مجهز به باتری با ظرفیت تقریبا مشابه با گلکسی زد فولد 3 خواهد بود.

بی‌تردید نمایشگر اصلی غول‌پیکر در گلکسی زد فولد 3 هنگام اجرای بازی‌ها، شارژ ذخیره شده درون باتری را به‌سرعت تخلیه می‌کند. با این‌حال شارژدهی باتری گلکسی زد فولد 3 برای تماشای ویدیو یا وبگردی طی ساعات روز کفایت می‌کند. چنان‌چه عمدتا از نمایشگر خارجی گوشی استفاده کنید؛ در این‌صورت مدت شارژدهی باتری افزایش خواهد یافت. اما اکنون این پرسش مطرح می‌شود که در چنین شرایطی، خریداری یک گوشی تاشو اساسا چه ضرورتی دارد؟

باتری‌های گلکسی زد فولد 4

بر اساس پیش‌بینی‌ها عملکرد سامسونگ گلکسی زد فولد 4 در تست‌های سنجش استقامت باتری مشابه با هندست نسل قبلی گلکسی زد فولد 3 خواهد بود. اگرچه انتظار می‌رود که اسمارت‌فون جدید از تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 با بهره‌وری انرژی بالاتر و همچنین نمایشگر جدید با فناوری اولد و امکان مدیریت دقیق‌تر نرخ نوسازی استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH