رویداد آنلاین معرفی گوشی هواوی Nova 9 SE را ساعت ۹ امشب از اینجا ببینید

هواوی قصد تا در یک رویداد آنلاین از گوشی میان رده و جذاب Nova 9 SE رونمایی کند. شرکت هواوی در ایران امروز سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 در ساعت 21:00 رویداد آنلاین خود را برگزار خواهد کرد.

در این رویداد علاوه بر معرفی گوشی میان‌رده جدید هواوی و بررسی ویژگی‌های فنی آن، توضیحاتی در خصوص جشنواره پیش‌فروش Nova 9 SE و جوایز ارزنده‌ای که برای خریداران در نظر گرفته شده نیز ارائه خواهد شد.

میان رده جذاب Nova 9 SE حدود یک ماه پیش وارد بازار جهانی شد، این گوشی علاوه بر زیبایی ظاهری و کیفیت ساخت بالا، به سخت افزار قدرتمندی مجهز شده که آن را به یک گوشی با ارزش خرید بالا و رقیبی جدی برای میان‌رده‌های محبوب بازار تبدیل می‌کند. دوربین 108 مگاپیکسلی این مدل یکی از مورد توجه‌ترین مشخصات آن است که باید دید در رویداد معرفی آن، مدیران ارشد هواوی در ایران، چه توضیحاتی در خصوص قابلیت‌های آن ارائه می‌دهند.

این مراسم به صورت زنده از آپارات هواوی پخش خواهد شد، همچنین کاربران می‌توانند در این رویداد شانس خود را برای برنده شدن یک عدد گوشی Nova 8i امتحان کنند. در طول پخش این مراسم از بین کاربرانی که در بخش نظرات صفحه آپارات عبارت #nova9se را کامنت کنند، به قید قرعه یک عدد گوشی nova 8i هدیه داده خواهد شد. قرعه‌کشی به صورت زنده و بلافاصله پس از اتمام رویداد انجام می‌شود.

شما می‌توانید این رویداد را به صورت زنده راس ساعت ۹ امشب در همین صفحه مشاهده کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH