وان‌پلاس نورد 2T 5G گواهینامه NBTC تایلند را دریافت کرد

روند انتشار شایعات پیرامون اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 2T 5G از چند ماه قبل آغاز شده است. این هندست اخیرا موفق به دریافت گواهینامه NBTC کشور تایلند شده است؛ پدیده‌ای که از معرفی قریب‌الوقوع آن حکایت دارد.

این مرجع صدور گواهینامه به هیچ‌گونه جزئیات خاصی پیرامون مشخصات وان‌پلاس نورد 2T 5G اشاره نکرده است. اما اطلاعات پیش‌‌تر لو رفته نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون با تراشه Dimensity 1300 ساخت شرکت مدیاتک، رابط کاربری OxygenOS 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12، حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

وان‌پلاس نورد 2T 5G مجهز به یک نمایشگر آمولد 6.43 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. انرژی مورد نیاز این هندست از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی تامین می‌شود. دوربین جلویی این اسمارت‌فون از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کرده و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی دستگاه از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول تک‌رنگ 2 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد.

وان‌پلاس تاکنون در رابطه با این اسمارت‌فون هیچ اظهارنظری نکرده است؛ اما با توجه به دریافت تائیدیه NBTC توسط وان‌پلاس نورد 2T 5G احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.

وان‌پلاس نورد 2T 5G موفق به دریافت تائیدیه NBTC تایلند شده است

رندر لو رفته از وان‌پلاس نورد 2T 5G

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH