سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 با نمایشگر خارجی بزرگ‌تر از نسل قبل عرضه خواهد شد

شایعات پیرامون گوشی‌های تاشو نسل آینده سامسونگ روز به روز در حال گسترش هستند در آخرین مورد، راس یانگ؛ مدیرعامل موسسه Display Supply Chain Consultants ادعا می‌کند که گلکسی زد فلیپ 4 از نمایشگر خارجی با اندازه بزرگ‌تر نسبت به مدل نسل قبلی بهره خواهد برد. آقای یانگ خاطرنشان می‌کند که پنل خارجی این اسمارت‌فون از اندازه‌ای بالغ بر 2 اینچ برخوردار خواهد بود؛ اگرچه وی به اندازه دقیق پنل مذکور هیچ اشاره‌ای نکرده است.

“گلکسی زد فلیپ 4 مجهز به نمایشگر خارجی با اندازه بزرگ‌تر از گلکسی زد فلیپ 3 خواهد بود. بنابراین در عوض به‌کارگیری یک پنل 1.9 اینچی، این‌بار از نمایشگری با اندازه بالغ بر 2 اینچ استفاده خواهد شد.” DSCCRoss@؛ 2 مه 2022

برای مقایسه بایستی خاطرنشان کرد که نخستین نسل گلکسی زد فلیپ به‌همراه نمایشگر خارجی 1.1 اینچی روانه بازار شد. با عرضه گلکسی زد فلیپ 3 اندازه این نمایشگر به 1.9 اینچ ارتقاء یافت. همچنین شایعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ 4 در مقایسه با مدل نسل قبلی خود اندکی افزایش یافته و از 3300 به 3400 میلی‌آمپرساعت خواهد رسید.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی زد فلیپ 4 با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 پلاس معرفی شده و سامسونگ امیدوار است تا فروش گوشی‌های تاشو این شرکت در سال 2022 رکورد قابل‌توجهی را ثبت نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH