بدترین اسمارتفون‌های سال 2014

همه فهرست‌ها که نباید به بهترین ها تعلق داشته باشد، گاهی لازم می‌شود که از بدترین‌ها هم گفته شود. این مطلب اختصاص دارد به بدترین هوشمندهایی که امسال و تا بحال آمده‌اند.

حالا چه چیزی آنها را در این فهرست قرار می‌دهد، آنچیزی است که در ادامه به آن پرداخته می‌شود. در فهرست زیر تنها اسمارتفونهایی انتخاب شده‌اند که ساخت برندهای مشهور دنیا هستند و ترتیب چینش آنها از بدترین به بهترین است.

5. سامسونگ گلکسی ایس استایل

samsung_galaxy_ace_style_black_official

با اینکه می‌توان امسال سامسونگ را یکی از موفق‌ترین‌ها در زمینه فن‌آری دانست، این کمپانی اشتباهاتی نیز داشته است. یکی از همین اشتباهات گلکسی ایس استایل نام دارد. تلفنی ارزانقیمت (170 دلار) که نتوانسته حتی نسبت به قیمتش خدماتی مشابه به هم قیمت‌هایش ارائه دهد. زیبا نیست و صفحه نمایش 4 اینچی WVGA آن رنگهای خاموش بسیار ی دارد. رم آن 512 مگابایت است و تنها نکته مثبتش اندروید کیت‌کت است.

4. سامسونگ گلکسی گرند نئو

Samsung-Galaxy-Grand-Neo

بزرگتر از گلکسی ایس نئو ساخته شده و 5 اینچی است و مشکلش این است که به دلیل صفحه بزرگ با رزولوشن WVGA، چگالی پیکسلی تا اندازه 168 ppi کاهش داشته است. این یعنی پیکسلها را می‌توانید روی صفحه براحتی ببینید. اگر موتورولا می‌تواند هندستی زیر 200 دلار با صفحه اچ دی تولید کند، چرا گرند نئوی سامسونگ باید 270 دلار باشد؟

3. سونی اکسپریا M2

xperia-m2-white-1240x840-7837b196a4903e9807a89f0829ee22bb

ام 2 زیاد هم اسمارتفون بدی نیست، مخصوصا با عمر باتری فوق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند انتخاب خیلی‌ها باشد، اما مشکلاتی هم دارد که آن را در این فهرست قرار می‌دهد. کیفیت تماس ام 2 خوب نیست، دوربینش خوب عمل نمی‌کند، اندرویدش آبنبات ژله‌ای است، رزولوشن صفحه نمایش 4.8 اینچی آن 960×540 پیکسل است و این ویژگی‌های نه چندان جالب را با قیمتی در حدود 300 دلار عرضه می‌کند.

2. آلکاتل وان تاچ آیدل آلفا

Alcatel-OneTouch-Idol-Alpha-5

با اینکه مدلهای قبلی آیدل در برابر قیمتی که داشتند ویژگی‌های خوبی هم ارائه می‌دادند، آیدل آلفا اصلا چنین نیست. این هوشمند قیمتی برابر با 400 دلار دارد و با وجود اندروید آبنبات ژله‌ای و پردازنده مدیا تک به قیمتش نمی‌ارزد.

1. نوکیا اکس

Nokia-X-vs-iPhone-4

تلفن اندرویدی نوکیا که ماه فوریه اغاز بکار کرد. صفحه نمایش ضعیف، عدم دسترسی به گوگل پلی، دوربین بی کیفیت و عملکرد ناامید کننده جز مواردی هستند که نوکیا اکس را در این فهرست قرار می‌دهند.

6 در مورد “بدترین اسمارتفون‌های سال 2014”

  1. من نوکیا ایکس دارم در این رنج قیمت نمایشگر خوبی داره و عملکرد قابل قبول و اختیار دست کاربر است برای انتخاب گوشی فقط داغ میکند ودر پردازش بازی ها کمی!به مشکل میخورد در کل قابل قبول است.

  2. سلام خانم صریحی
    خانم صریحی ی حرفی داشتم : شما اگه رشته معماری یا برق خوندین بهتره برید اونارو فالوو کنین و ب نظرم این مطلب از سایت کاملا غیر منطقیه در انتخاب گوشیها (اسمارت فون)

    متشکر

  3. سونی برای هردوی اون گوشی هایی که شما در لیست بدها نوشتی قرار 4.4 بده ! ولی بقیه چی ؟!
    در کل هرچقدر پول همونقدر آش میخوری…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH