سامسونگ روند تحقیق و توسعه در زمینه فناوری‌های مرتبط با متاورس را تسریع می‌کند

بر اساس گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری یونهاپ، شرکت سامسونگ به‌دنبال کاوش سریع‌تر در دنیای متاورس و توسعه هرچه سریع‌تر فناوری‌های مرتبط با آن است. سامسونگ الکترونیکس با انجام این‌کار قصد دارد تا به طیف سایر شرکت‌های بزرگ فعال در عرصه متاورس ملحق شود.

گزارش منبع خبری مذکور نشان می‌دهد که هان جونگ‌هی؛ نایب رئیس شرکت سامسونگ اخیرا ضمن گفتگو با تعدادی از کارمندان پیرامون این موضوع بحث و تبادل نظر نموده است. بعلاوه وی بر برنامه سامسونگ برای عرضه ورژن اختصاصی متاورس تاکید کرد. آقای هان، متاورس و رباتیک را به‌‌عنوان حوزه‌های رو به رشد جدید در نظر گرفته و کمپانی کره‌ای در جلسه سالیانه با سهام‌داران خود طی ماه مارس بر این مقوله تمرکز کرد.

سامسونگ سرگرم توسعه نخستین هدست واقعیت‌مجازی خود با نام گلکسی است

در جریان این مراسم، آقای هان اعلام کرد: “ما دستگاه‌ها و ایده‌های متاورسی خود را عرضه خواهیم کرد. بدین‌ترتیب کاربران در هر کجا می‌توانند لذا استفاده از این فناوری جدید را تجربه کنند. نایب رئیس سامسونگ ضمن برگزاری رویداد MWC 2022 طی ماه فوریه در کشور اسپانیا نیز اظهارات مشابهی را مطرح کرد و از عزم راسخ سامسونگ برای پیشرفت در این عرصه سخن گفت.

غول کره‌ای پیش‌تر به منظور توسعه این فناوری اقدام به راه‌اندازی یک کارگروه تخصصی نموده است. این کارگروه گزارش مربوط به فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را مستقیما به آقای هان ارائه می‌دهد. بر اساس گزارشات، این کارگروه سرگرم توسعه نخستین هدست واقعیت‌مجازی سامسونگ با نام گلکسی است. واحد تحقیق و توسعه شرکت سامسونگ موسوم به Samsung Research نیز به این گروه ملحق شده و بر اساس اعلام کمپانی، واحد مذکور در حال مطالعه نسل جدید فناوری‌های نمایشگر و نمونه‌های اولیه از دستگاه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH