سامسونگ از جدیدترین نمایشگر میکرو LED تجاری خود رسما رونمایی کرد

شرکت سامسونگ ضمن برگزاری نمایشگاه سیستم‌های یکپارچه اروپا (ISE 2022) در شهر بارسلون اسپانیا از تعداد زیادی محصولات تجاری جدید در بخش نمایشگر رونمایی کرد. یکی از این محصولات The Wall نام دارد. این محصول یک نمایشگر میکرو LED تجاری بوده و در 2 مدل IWB و IAB عرضه می‌شود.

نمایشگر The Wall 2022 سامسونگ از بهترین کیفیت تصویر با رزولوشن سفارشی کاربر برخوردار است. این نمایشگر با حداکثر روشنایی 2000 نیتی و حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتزی روانه بازار می‌شود. بعلاوه این تلویزیون هوشمند از استانداردهای HDR10 و +HDR10 پشتیبانی نموده و با حداکثر اندازه‌های 110 اینچ با رزولوشن 4K و 220 اینچ با رزولوشن 8K قابل دسترس خواهد بود.

نمایشگر The Wall سامسونگ مجهز به یک پردازنده Micro AI داخلی است که از قابلیت پردازش عمق رنگ 20 بیتی با حالت Multi-View پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون قادر به پردازش 4 منبع سیگنال پویا روی یک صفحه بوده و در نتیجه برای استفاده تجاری بسیار مناسب است.

مدل IAB از نمایشگر همه منظوره The Wall در 3 مدل 4K با اندازه 146 اینچ، 2K با اندازه 146 اینچ و 2K با اندازه 110 اینچ قابل دسترس خواهد بود. تمامی مدل‌ها از نسبت ابعاد 16:9 و ضخامت 59 میلی‌متری برخوردار هستند. همچنین این تلویزیون‌ها مجهز به ماژول پخش رسانه‌ای یکپارچه S-Box بوده و بر روی دیوار قابل نصب هستند.

سامسونگ پیش‌‌بینی می‌کند که تلویزیون‌های LCD و اولد در آینده‌ای نزدیک با مدل‌های میکرو LED جایگزین خواهند شد. نمایشگرهای میکرو LED در مقایسه با مدل‌های LCD و اولد از مزایای فراوانی نظیر طراحی نازک‌تر و مصرف انرژی کمتر برخوردار هستند.

میزان مصرف انرژی توسط نمایشگرهای میکرو LED تنها یک‌دهم مدل‌های LCD بوده و درجه اشباع رنگ آنها نیز نزدیک به پنل‌های اولد است. همچنین در این فناوری نمایشگر هر مولفه LED به‌تنهایی قادر به ساطع نمودن نور است (این مشخصه در فناوری اولد نیز به چشم می‌خورد).

همچنین به منظور حذف نور پس‌زمینه و فیلترهای رنگی مورد استفاده در نمایشگرهای سنتی از لامپ‌های LED با اندازه میکرومتری استفاده شده است. در نتیجه پنل‌های میکرو LED بهترین تجربه نمایشی را در کلاس خود رقم خواهند زد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH