وان‌پلاس در تدارک عرضه نخستین اسمارت‌فون تاشو خود طی سال 2023 است

اگرچه از زمان عرضه گوشی‌های تاشو به بازار مدت نسبتا زیادی گذشته است؛ اما تعدادی از برندهای مطرح جهان هنوز از اسمارت‌فون‌های تاشو اختصاصی خود رونمایی نکرده‌اند. با این‌حال اکنون یک گزارش جدید نشان می‌دهد که وان‌پلاس نیز به‌زودی نخستین گوشی هوشمند تاشو خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

این خبر توسط یک خبرچین مشهور با نام مکس جامبور منتشر شده است. وی از طریق حساب‌کاربری خود در توئیتر تصویری را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد کمپانی چینی تولیدکننده اسمارت‌فون ظاهرا در تدارک عرضه یک گوشی تاشو طی سال آینده است. بعلاوه این خبرچین ضمن گفتگو با وبسایت Phonearena اعلام کرد که چندین اسمارت‌فون تاشو در شرف عرضه به بازار هستند. در حال حاضر مشخص نیست که گوشی‌های تاشو آینده از کدام سبک طراحی استفاده خواهند کرد. اگرچه بر اساس شایعات، کمپانی وان‌پلاس حداقل یک دستگاه با طراحی مشابه اسمارت‌فون اوپو فایند N را به بازار عرضه خواهد کرد.

اوپو فایند N مجهز به یک لولای عمودی و قالب طراحی مشابه با سامسونگ گلکسی زد فولد 3 است. به عبارت دیگر این هندست مجهز به یک نمایشگر اصلی است که به‌همراه یک نمایشگر خارجی ثانویه به سمت داخل تا می‌شوند. همچنین وان‌پلاس احتمالا از نسخه کوچک‌تر و ارزان‌‌تر گلکسی زد فلیپ 3 با طراحی تاشو صدفی‌شکل نیز رونمایی خواهد کرد. در این میان حتی سامسونگ، پتنت مربوط به دستگاهی با مکانیسم تاشونده سه‌گانه را به ثبت رسانده است. با این‌حال بعید است که وان‌پلاس در نخستین موج از عرضه گوشی‌های تاشو خود به سراغ چنین دستگاه پیچیده‌ای برود.

برندهای اوپو، ویوو و شیائومی اخیرا دستگاه‌های اختصاصی خود مجهز به نمایشگرهای انعطاف‌پذیر را روانه بازار کردند. با این‌حال هندست‌های مذکور صرفا در بازار چین عرضه شده و هنوز در بازارهای بین‌المللی قابل دسترس نیستند. این موضوع بدان معناست که وان‌پلاس برای پر کردن خلاء مذکور در بازارهای جهانی از پتانسیل بالایی برخوردار است؛ چرا که این برند معمولا تمامی هندست‌های تولیدی خود را در داخل و خارج از بازار چین عرضه می‌‌کند.

تصویر اوپو فایند N

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH