سامسونگ گلکسی M13 5G در پایگاه داده FCC رویت شد

ظاهرا شرکت سامسونگ در تدارک رونمایی از یک اسمارت‌فون جدید سری گلکسی M خود در آینده‌ای نزدیک است. این مدل جدید و میان‌رده گلکسی M13 5G نام دارد و اخیرا در پایگاه داده FCC رویت شده است.

غول فناوری کره‌ای سرگرم برنامه‌ریزی برای عرضه یک دستگاه میان‌رده جدید بوده و این هندست اخیرا در فهرست کمیسیون ارتباطات فدرال قرار گرفته است. فهرست مربوط به این اسمارت‌فون در پایگاه داده FCC دربردارنده برخی جزئیات پیرامون مشخصات هندست و شماره مدل آن یعنی SM-M135M است. بعلاوه وبسایت FCC به جزئیات مربوط به شارژ هندست نیز اشاره نموده است. سامسونگ با استفاده از یک آداپتور شارژ با شماره مدل EP-TA200 به تست این هندست پرداخته است.

شارژر مذکور از توان خروجی 15 واتی برخوردار است. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد تا گلکسی M13 5G را به‌همراه آداپتور شارژر درون جعبه خرده فروشی به بازار عرضه نماید یا خیر. این هندست پیش‌تر در وبسایت صدور گواهینامه بلوتوث (Bluetooth SIG) رویت شد. این تائیدیه نشان می‌دهد که گلکسی M13 5G از اتصال بلوتوث 5.0 پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس یک گزارش پیش‌تر منتشر شده این اسمارت‌فون مجهز به پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی روی پنل پشتی خود خواهد بود.

در قسمت جلویی نیز این هندست احتمالا از یک پنل 6.5 اینچی IPS LCD بهره خواهد برد؛ اما رزولوشن و نرخ نوسازی این نمایشگر هنوز اعلام نشده است. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته اکنون می‌دانیم که این نمایشگر احتمالا مجهز به یک ناچ قطره‌ای شکل در قسمت فوقانی خواهد بود. در حال حاضر سامسونگ هیچ‌گونه جزئیاتی را در رابطه با این اسمارت‌فون به اشتراک نگذاشته است. بنابراین به منظور انتشار اطلاعات بیش‌تر کماکان بایستی منتظر بمانیم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH