آپدیت One UI 4.1 برای سامسونگ گلکسی M22 منتشر شد

همان‌طور که احتمالا می‌دانید؛ شرکت سامسونگ در زمینه انتشار به موقع به‌روزرسانی‌های عمده اندروید برای دستگاه‌های خود عملکرد بسیار مناسبی داشته است. با این‌حال با توجه به اینکه کمپانی کره‌ای هر ساله تعداد زیادی هندست را روانه بازار می‌کند؛ لذا روند انتشار به‌روزرسانی برای برخی دستگاه‌ها ناگزیر مدت زیادی زمان خواهد برد.

سامسونگ  گلکسی M22 در اکتبر سال 2021 عرضه شد (سیستم‌عامل اندروید 12 پیش‌تر منتشر شده بود). اکنون نوبت به این هندست رسیده و سامسونگ به‌روزرسانی One UI 4.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را برای آن منتشر نموده است. بنابراین این اسمارت‌فون اکنون آخرین نسخه از پوسته اختصاصی سامسونگ را دریافت می‌کند. همچنین آپدیت جدید شامل پچ امنیتی ماه آوریل 2022 است که اگرچه آخرین نسخه محسوب نمی‌شود؛ اما برای چنین دستگاه پایین‌رده‌ای کاملا قابل قبول به‌نظر می‌رسد.

استفاده از واژه پایین‌رده ریشه در مشخصات داخلی مقرون‌به‌صرفه دستگاه دارد. در واقع گلکسی M22 از نسخه Core رابط کاربری One UI استفاده می‌کند؛ بنابراین از برخی امکانات موجود در دستگاه‌های پیشرفته‌تر بی‌بهره است. این هندست از بدو عرضه به بازار از نسخه سبک شده One UI بهره گرفته است.

به‌روزرسانی اندروید 12 دارای شماره ساخت M225FVXXU4BFD8 بوده و در 2 کشور عربستان سعودی و امارات متحده عربی منتشر شده است. در حال حاضر آپدیت جدید تنها در این 2 کشور قابل دسترس است؛ اما احتمالا به‌زودی در اختیار کاربران بیش‌تری قرار خواهد گرفت.‌

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH