آپدیت جدید سامسونگ برای سری گلکسی S22 منتشر شد

از زمان انتشار آخرین به‌روزرسانی برای خانواده گلکسی S22 سامسونگ کمتر از 1 ماه گذشته و اکنون غول کره‌ای آپدیت جدیدی را برای این هندست‌ها منتشر کرده است. در حال حاضر این به‌روزرسانی صرفا برای گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون منتشر شده است. با این‌حال کاربرانی که از مدل‌های مجهز به تراشه بومی اگزینوس استفاده می‌کنند نیز احتمالا در آینده‌ای نزدیک این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

آپدیت جدید با شماره ورژن S90xEXXU2AVE4 شناخته می‌شود (حرف x بسته به مدل هندست متفاوت خواهد بود). این به‌روزرسانی به‌صورت OTA و با حجم 350 مگابایتی هم‌اکنون در دهها کشور جهان منتشر شده است. بر اساس اطلاعات مبهم و بسیار اسرارآمیز مندرج در فهرست تغییرات، آپدیت جدید ضمن رفع چنین مشکل امنیتی ناشناخته به بهبود پایداری کلی پرچم‌داران سامسونگ کمک خواهد کرد.

انتشار آپدیت‌هایی از این‌دست در اواسط ماه میلادی، اقدامی نه‌چندان متعارف از جانب سامسونگ به‌شمار می‌رود. بنابراین کمپانی احتمالا به وجود مشکلی جدی پی برده و برای اصلاح فوری آن دست‌ به‌کار شده است. مشکل مذکور احتمالا به حدی جدی بوده که موجب شده غول کره‌ای تا زمان انتشار پچ‌های امنیتی ماه ژوئن طی چند هفته آینده نیز منتظر نماند.

کاربران گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون در صورت عدم دریافت اعلان آپدیت روی هندست خود می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و موضوع را به‌صورت دستی بررسی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH