شیائومی 12 اولترا از سیستم دوربین مشابه با مدل نسل قبلی برخوردار خواهد بود

بر اساس یک شایعه اخیرا منتشر شده، اسمارت‌فون آینده شیائومی 12 اولترا از پیکره‌بندی دوربین مشابه با شیائومی می 11 اولترا بهره خواهد برد. یک خبرچین مشهور با شناسه Digital Chat Station از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo به این موضوع اشاره نموده و تصویر لو رفته از کیس مخصوص هندست آینده شیائومی نیز بیانگر فرضیه‌ای مشابه است. بر این اساس شیائومی 12 اولترا مجهز به دوربین‌هایی با قابلیت بزرگنمایی 120 برابری، فاصله کانونی متغیر 12 تا 120 میلی‌متری و گشودگی دیافراگم قابل تغییر در بازه f/1.95 تا f/4.1 خواهد بود. مشخصات فنی این دوربین مستقیما با شیائومی می 11 اولترا مطابقت دارند.

بازه 12 تا 120 میلی‌متری به فاصله نوری قابل پوشش توسط دوربین 12 میلی‌متری فوق‌عریض با رزولوشن 48 مگاپیکسلی تا دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 120 میلی‌متری اشاره دارد. سایر اعداد به دیافراگم لنزهای دوربین مربوط می‌شوند. گشودگی دیافراگم با شاخص f/1.95 برای دوربین اصلی آغاز شده و به کندترین دیافراگم یعنی f/4.1 برای دوربین پریسکوپی منتهی می‌شود.

اکثریت شایعات نشان می‌دهند که شیائومی 12 اولترا از دوربین‌هایی با مشخصات فنی مشابه مدل نسل قبلی خود استفاده خواهد کرد؛ اگرچه برخی افراد حداقل منتظر به‌کارگیری لنزهایی با روشنایی بالاتر بودند. با این‌حال استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 مزایای حیاتی فراوانی را به ارمغان آورده و به ارتقاء چشمگیر سرعت و برخی قابلیت‌های پردازش تصویر کمک خواهد کرد.

شیائومی 12 اولترا احتمالا طی ماه جاری معرفی شده و در ساخت آن همانند مدل نسل قبلی از مواد اولیه ممتاز نظیر چرم، شیشه یا سرامیک استفاده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH