معرفی اپلیکیشن کیان دیجیتال

از تالارهای پرتجمع و شلوغ سهام گرفته تا خرید فیزیکی طلا و سکه که باید به بازار رفت و سراسر خطر سرقت را به جان خرید، یا حتی باز کردن یک حساب بانکی که البته فایده چندانی را نصیب سرمایه گذار نمی‌کند همگی ساعت‌های با ارزش زندگی‌مان و همچنین نیرو و حوصله‌ای که برای ابعاد دیگر زندگی نیاز داریم را می‌گرفت. این‌که از فعل گذشته «می‌گرفت» استفاده می‌کنیم و نمی‌گوییم وقت‌مان را می‌گیرد دلیلی دارد. دلیل این است که جهان سرمایه گذاری امروز با استفاده از فضای آنلاین و بستر اینترنت از ابزار نوین مالی بهره‌مند است که مراحل سرمایه گذاری را برای همه افراد با هر میزان دانش و وقتی که در اختیار دارند، آسان کرده است. نمونه بارز آن‎‌چه که گفتیم اپلیکیشن کیان دیجیتال است. این اپلیکیشن سرمایه گذاری هم دارای تعریف ویژه خود است و هم ویژگی‌ها و امکاناتی دارد که در ادامه به توضیح و شناخت آن‌ها خواهیم پرداخت.

تعریف اپلیکیشن کیان دیجیتال

با نگاهی به برنامه‌هایی که در تلفن همراه‌مان قرار دارد می‌توانیم ببینیم هر روز بنا بر نیازهایی که داریم برای رسیدن به یک هدف خاص هر بار از یکی از اپلیکیشن‌های نصب شده‌مان استفاده می‌کنیم. این نرم افزارها به طور معمول برای نیازهای مجازی ساخته و پرداخته شده‌اند و به تازگی انواع اپ‌های خدمات رسانی از خرید فروشگاهی گرفته تا تاکسی اینترنتی هم به این فضا اضافه شده‌اند. جالب است بدانیم که اپ کیان دیجیتال هم یک بستر خدمات رسانی اما با هدف ایجاد فرصت سرمایه گذاری آسان و سریع به سرمایه گذاران است. در واقع با ایده‌ای نو طرف هستیم که در نگاه اول و قبل از این‌که شروع به استفاده از آن کنیم، ذهن‌مان پر می‌شود از سوالاتی در مورد نحوه کارکرد، چگونگی عملکرد و محتوای آن.

صندوق‌های موجود در اپ

صفحات اول اپ کیان دیجیتال با ارائه صفحات منظم و رنگارنگ این پیام را به خواننده می‌رساند که کیان دیجیتال چه صندوق‌هایی دارد که اپ آن‌ها را پشتیبانی می‌کند. تا به امروز 2 صندوق سهامی به نام‌های صندوق آوای سهام کیان و آهنگ سهام کیان و یک صندوق طلای ETF و قابل معامله به نام صندوق طلا کیان با نماد معاملاتی (گوهر)، یک صندوق درآمد ثابت به نام صندوق درآمد ثابت کیان و صندوق ندای ثابت کیان که سود ماهانه دارد – در مجموع 5 صندوق – در اپ کیان دیجیتال پشتیبانی می‌شوند. مراحل راه‌اندازی و کار کردن با اپ را در ادامه توضیح خواهیم داد.

مراحل راه اندازی و استفاده از اپ کیان دیجیتال

اپلیکیشن کیان دیجیتال را می‌توان مانند بسیاری از اپ‌های دیگر از اپ استور، بازار و دیگر پلتفرم‌های دریافت اپ از طریق تلفن همراه، دریافت کرد. گفتنی است که می‌توان از طریق نشان اصلی وبسایت https://kiandigital.com/app نیز به صورت مستقیم اقدام به دریافت اپ کرد.

  1. ثبت نام در کیان دیجیتال

بهره‌مندی کیان دیجیتال از فضای سرمایه گذاری آنلاین این امکان را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است که بتوانند با داشتن کد بورسی به راحتی تمام مراحل ثبت نام و حتی احراز هویت را به صورت آنلاین و بدون مراجعه به شعبه و یا دفتر خاصی انجام دهند. در مرحله اول کافی است که تصویر اول شناسنامه و تصویر کارت ملی (پشت و رو) را در محل ارائه شده در اپ بارگذاری کنیم و منتظر تایید بمانیم.

نکته؛ گفتنی است که به زودی انجام مراحل احراز هویت برای سجامی شدن هم در کیان دیجیتال به صورت آنلاین امکان‌پذیر خواهد شد.

  1. دریافت رمز عبور و فعال‌سازی اثر انگشت

بعد از گذراندن مراحل ثبت نام و احراز هویت به صورت آنلاین باید اقدام به دریافت رمز عبور و تعیین آن کنیم. گزینه دیگری هم برای فعال‌سازی اثر انگشت در اپ فعال می‎شود که می‌توانیم اثر انگشت خود را در آن قسمت مشخص کنیم تا برای ورودهای بعدی‌مان راحت باشیم.

  1. نمای کلی صندوق‌ها

تصویر بعدی که می‌بینیم نمای کلی صندوق‌ها هستند. نام و نام خانوادگی‌مان سمت راست تصویر به نمایش در‌می‌آید و نام صندوق‌های فعال شده به صورت فهرست‌وار نمایش داده ‌می‌شوند. سود و زیان روزانه صندوق‌ها و همچنین دارایی‌مان نیز مقابل نام هر کدام از صندوق‌ها قابل رویت است.

  1. صدور و ابطال واحد

کافی است یکی از برگه‌های صندوق‌ها را لمس کنید. تصویر زیر برای آموزش چگونه صدور و ابطال زدن واحدهای سرمایه گذاری به نمایش در می‌آید. با دکمه «درخواست صدور» اقدام به درخواست خرید واحدهای سرمایه گذاری می‌کنیم و با دکمه «درخواست ابطال» اقدام به درخواست برای فروش واحد سرمایه گذاری خود می‌نماییم. با فشردن هر کدام از این دو گزینه یک برگه «قوانین و توافق‌نامه» باز می‌شود که لازم است به صورت کامل مطالعه شود. در پایان مطالعه باید برای وارد شدن به صفحه درخواست، برگه قوانین و توافق‌نامه را تیک بزنید و قبول کنید.

  1. وارد کردن مبلغ برای صدور

از آن‌جایی که در اولین ورود به صندوق‌ها در اپ، تنها گزینه «صدور واحد» فعال است پس بعد از لمس گزینه صدور با صفحه زیر رو به رو خواهیم شد که از ما مبلغ موردنظر برای سرمایه گذاری را می‌خواهد. قیمت صدور هر واحد از صندوق موردنظر در همان بالای صفحه به نمایش درآمده است که می‌توانیم با محاسبه به تعدادی که تمایل داریم، مبلغ وارد کنیم. البته حداقل مبلغ سفارش هم در همین صفحه مشخص شده است.

 

نکته؛ در بالای تمام صفحات اپ کیان دیجیتال یک علامت (هدفون) می‌بینید. با فشار دادن این علامت وارد فضای گفت‌وگوی آنلاین می‌شوید و می‌توانید سوالات خود را با کارشناسان پشتیبانی کیان دیجیتال در 24 ساعت شبانه روز در هفت روز هفته مطرح کنید.

 

  1. بازدهی سرمایه گذاری شما

گزینه‌ای به نام «بازدهی سرمایه گذاری شما» را در صفحه اول اپ مشاهده می‌کنید. اگر وارد این گزینه شوید به شما نشان داده می‌شود که تا به این لحظه چه میزان از سرمایه گذاری خود بازدهی دریافت کرده‌اید.

  1. گزینه بانک

باز هم در همان صفحه اول در کنار گزینه سرمایه گذاری، گزینه بانک را می‌بینید. با استفاده از این گزینه می‌توان حساب بانکی اقتصاد نوین خود را فعال کنید و امکاناتی مانند دیدن تراکنش‌ها، مانده حساب، انتقال وجه بین بانکی پایا و ساتنا را در همین قسمت انجام دهید. گفتنی است که می توان به صورت مستقیم از حساب بانکی، واحد سرمایه گذاری صندوق موردنظر را خریدارای کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH