پیش‌بینی میلیون دلاری بیت‌کوین و رشد سهام شرکت Microstrategy

طبق گزارش منتشر شده، کاهش اخیر ارزش بیت‌کوین، تاکتیک‌های سرمایه‌گذاری شرکت بزرگ MicroStrategy را تغییر نداده است.

شرکت میکرواستراتژی یک شرکت آمریکایی است و محصولاتی از جمله هوش تجاری (BI)، نرم‌افزار و سرویس‌های ابری ارائه می‌دهد. مایکل جی سیلر (Michael J. Saylor)، یکی از بنیان‌گذاران این شرکت، بعد از ریزش اخیر بیت‌کوین اعلام کرد که نسبت به آینده بیت‌کوین بسیار امیدوار است. این شرکت همچنان مقدار 129 هزار و 218 بیت‌کوین دارد.

رسیدن بیت‌کوین به بیش از 1 میلیون دلار

سیلر در مصاحبه‌ای در روز پنج‌شنبه 29 اردیبهشت اعلام کرد که انتظار دارد در آینده قیمت بیت‌کوین به 1 میلیون دلار برسد. او بیت‌کوین را آینده رمزارزها خطاب کرد.

او گفت: “ما قیمت هدفی برای بیت‌کوین مشخص نکردیم. به خرید بیت‌کوین تا ابد ادامه می‌دهیم و انتظار داریم قیمت آن همچنان افزایش پیدا کند؛ به همین دلیل بسیار صبور هستیم؛ زیرا بیت‌کوین را آینده ارزها می‌بینیم.”

سیلر اضافه کرد که از آن‌جایی که اکثر ارزهای دیجیتال در اوراق بهادار ثبت نشده‌اند، مانعی ایجاد می‌کند که می‌تواند سرمایه‌گذاران بالقوه را منصرف کند و مانع از کل طبقه دارایی شود.

میکرواستراتژی معتقد است که بیت‌کوین برترین ارز دیجیتال است

سیلر اعلام کرد: “زمانی که مردم متوجه این موضوع شوند که بیت‌کوین برترین ارز دیجیتال است، سازمان‌ها شروع به سرمایه‌گذاری هنگفتی روی این ارز دیجیتال خواهند کرد و دیگر نیازی به توضیح درمورد بقیه رمزارزها نداریم.”

طبق صحبت‌های سیلر، افزایش نرخ بهره فدرال رزرو باعث کاهش قیمت دارایی‌های ریسک‌پذیر مثل سهام و رمزارزها شد.

این فرد اضافه کرد که این موضوع، از ریزش استیبل‌کوین UST و لونا جدا است و این دو دلیل ریزش خود را داشتند. برای اطلاع از دلیل ریزش ارز لونا و UST می‌توانید به مقاله دلیل سقوط وحشتناک رمزارز لونا مراجعه کنید.

در همین حال، اندرو کانگ (Andrew Kang)، مدیر مالی جدید شرکت MicroStrategy، به بلومبرگ گفت که این شرکت برنامه‌ای برای فروش ذخایر بیت‌کوین خود با وجود ریزش شدید آن ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH