ایسوس راگ‌فون 6 اولین گوشی گیمینگ با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود

کمپانی کوالکام اخیرا از تراشه پرچم‌دار جدید خود با نام اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 رونمایی کرد. این تراشه از نظر عملکرد و بهره‌وری انرژی نسبت به مدل اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 ارتقاء یافته و اکنون 16 شرکت به‌طور رسمی اعلام کرده‌اند که اسمارت‌فون‌های خود با این تراشه جدید را در 3 ماهه سوم سال 2022 به بازار عرضه خواهند کرد. در این میان اگرچه زمان دقیق معرفی نخستین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 اعلام نشده است؛ اما ایسوس اعلام کرده که راگ‌فون 6 نخستین گوشی گیمینگ با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 به‌شمار خواهد رفت.

بعلاوه اسکای لی؛ بنیان‌گذار و مدیرعامل ریلمی اخیرا اعلام کرد که اسمارت‌فون ریلمی GT 2 Master Explorer Edition یکی از نخستین هندست‌های عرضه شده به بازار با تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام قلمداد خواهد شد. این اسمارت‌فون در بازار چین معرفی خواهد شد؛ اما عرضه آن در بازارهای بین‌المللی کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مدل سال گذشته موسوم به ریلمی GT Master Explorer Edition مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 870 بود و به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه شد. بنابراین پیرامون عرضه مدل جانشین این هندست در بازارهای جهانی نیز نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

“ریلمی GT 2 Master Explorer Edition در کشور چین معرفی شده و یکی از نخستین اسمارت‌فون‌های مجهز به پیشرفته‌ترین پلتفرم موبایلی کوالکام با نام اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 به‌شمار خواهد رفت. بنابراین یک محصول ایده‌آل در راه است.” skyli_realme@؛ 20 مه 2022

به منظور قضاوت پیرامون عملکرد تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 بایستی تا زمان انتشار نخستین نتایج تست بنچمارک این نیمه‌هادی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH