معرفی یک صرافی خوب برای انجام معاملات فیوچرز بیتکوین

معاملات اسپات با معاملات فیوچرز چه تفاوتی دارند؟

اگر نگاهی به اکثر صرافی‌های معتبر و مشهور بیندازید، می‌توانید به راحتی متوجه شوید که دو بخش اصلی برای ترید کردن در آن‌ها وجود دارد که عبارت است از:

  • بخش معاملات فیوچرز (Futures) یا معاملات آتی
  • بخش اسپات (Spot)

بسیاری از افراد در ابتدا برای آن‌ها این سؤال بوجود می‌آید که تفاوت این دو نوع معامله در چیست؟ به زبان ساده اگر بخواهیم مطرح کنیم، باید بگوییم که در معاملات اسپات معامله گر اصطلاحاً با یک بازار یک طرفه سر و کار دارد و تنها زمانی می‌تواند سود کسب کند که با رشد قیمت همراه باشیم، اما در بخش فیوچرز که در اصطلاح تخصصی آن را یک بازار دو طرفه هم می‌شناسیم، شما می‌توانید هم از صعود و هم نزول قیمت‌ها، سود کسب کنید.

شاید بهتر باشد، یک مثال بزنیم! فرض کنید که شما یک بیت کوین را با قیمت 30 هزار دلاری تهیه کرده‌اید! اگر نوع معامله شما اسپات باشد، تنها زمانی سود می‌کنید که قیمت بیت کوین به 30 هزار و 500 دلار برسد، اما در فیوچرز شما با انتخاب برخی از معاملات، می‌توانید حتی زمانی که بیت کوین در حال ریزش است، سود کسب کنید.

چرا باید معاملات فیوچرز انجام دهیم؟

حالا که تفاوت‌های این دو نوع معامله را درک کردید، نوبت آن رسیده که راجع به این صحبت کنیم که چرا باید به سمت این نوع معاملات برویم؟ دلایل و مزیت‌های زیادی وجود دارد که هر معامله گری را تشویق می‌کند تا در دنیای ارزهای دیجیتال، این نوع معامله را جدی بگیرد. برخی از مهم‌ترین مزایای معاملات فیوچرز عبارت‌اند از:

  • امکان مدیریت ریسک: اگر نگرانی از بابت کاهش ارزش پول خود داشته باشیم، این دست از معاملات می‌تواند به ما کمک کند تا بهترین نوع مدیریت ریسک را انجام دهیم!
  • هزینه کم و نیاز به سرمایه کم برای ورود به بازار
  • آربیتراژ (یا کسب کود از تفاوت قیمت هم زمان یک دارایی بین دو یا چند بازار)
  • و …

چگونه باید صرافی ایده آل خود را برای معاملات فیوچرز انتخاب کنیم؟

قدم بعدی در رابطه با این نوع معاملات، انتخاب یک صرافی ایده آل است که بتوانیم این دسته از معاملات را به سرانجام برسانیم. صرافی‌های زیادی در دنیای بلاکچین وجود دارند که شاید وسوسه شوید آن‌ها را انتخاب کنید، اما باید بیان کنیم که اگر نتوانید یک صرافی ایده آل را انتخاب کنید، احتمال اینکه دچار مشکلات متعددی در این حوزه شوید، کاملاً وجود دارد.

در میان پلتفرم‌های موجود، ما کوینکس را به شما معرفی می‌کنیم! کوینکس یکی از با سابقه ترین و بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیاست که در طول مدت زمان فعالیت خود توانسته برای انجام انواع معاملات به عنوان یک منبع معتبر شناخته شود.

کوینکس در ابتدای شروع فعالیت‌های خود در دنیای بلاکچین با معاملات اسپات توانست در دنیای رمزارزها سر و صدایی به پا کند، اما به خاطر رضایت کاربران، معاملات فیوچرز هم صرافی خود اضافه کرد.

احتمالاً برای شما هم جالب باشد که کوینکس در سال 2021 نتیجه زحمات و زیرسازی‌های خود را دریافت کرد چرا که در معاملات خود، رشد 6840 درصدی را تجربه کرد.

چرا بایستی کوینکس را برای معاملات فیوچرز انتخاب کنیم؟

با توجه به وضعیت موجود، این روزها کاربران حق دارند بر اساس مزیت‌هایی که صرافی‌ها دارند، آن‌ها را انتخاب کنند. در حال حاضر سرمایه گذارانی که علاقه‌مندند معاملات فیوچرز را انجام دهند، نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده‌اند. این موضوع باعث افزایش محصولاتی شده که شما می‌توانید در این نوع معامله انجام دهید.

صرافی کوینکس در این راستا بر اساس رابط کاربری پلتفرم خود و همچنین عرضه کردن محصولات کارآمد توانسته نرخ تأمین مالی، پرداخت بیمه، اعطای اعتبار خودکار و … را به امکانات و ویژگی‌های خود اضافه کند که آن را نسبت به سایر صرافی‌هایی که امکان معامله فیوچرز را فراهم کرده‌اند، متمایز می‌کند.

جذابیت بالای این صرافی و اقدامات آن باعث شده که کاربران باور کنند که شعار جدید این صرافی با عنوان به آسانی هر ارزی را معامله کنید، چیزی جز حقیقت نیست.

چطور معاملات فیوچرز خود را در کوینکس انجام دهید و سود کسب کنید!

رابط کاربری آسان و انجام راحت معامله، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های معامله گران مختلف بوده به صورتی که کاربران بر این اساس می‌توانند، نیازهای خود را تا حد زیادی پوشش دهند. با کوینکس می‌توانید به راحتی هرچه تمام از طریق اپلیکیشن این صرافی وارد دنیای معاملات فیوچرز شده و معامله‌های پرسودی برای خود رقم بزنید.

کوینکس به فکر کاربران خود بوده و هست چرا که برای شما این امکان را فراهم می‌کند که حداکثر زیان یا حد ضرر در یک معامله مشخص کرده تا در صورت رسیدن به این اعداد امکان خارج شدن از معامله به صورت خودکار وجود داشته باشد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH