سامسونگ گلکسی M13 با تراشه اگزینوس 850 رسما معرفی شد

امروز سامسونگ به‌صورت کاملا بی‌سروصدا از اسمارت‌فون پایین‌رده جدید خود با نام گلکسی M13 رونمایی کرد. این هندست جزو مدل‌های بسیار موفق سری A به‌شمار نرفته و در عوض عضوی از خانواده گلکسی M با ساختار بسیار مبهم‌تر و شهرت کمتر محسوب می‌شود.

این هندست همان‌طور که نخستین رقم به‌کارگیری شده در نام آن نیز نشان می‌دهد؛ یک اسمارت‌فون پایین‌رده با قیمت‌گذاری احتمالا مقرون‌به‌صرفه قلمداد می‌شود. اگرچه اظهارنظر قطعی پیرامون قیمت‌گذاری این اسمارت‌فون امکان‌پذیر نیست؛ زیرا سامسونگ هیچ‌گونه جزئیاتی در این زمینه ارائه نداده است. با این‌حال حداقل انتظار می‌رود که گلکسی M13 در بازارهای اروپایی قابل دسترس باشد.

این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، ناچ V شکل، تراشه اگزینوس 850، 4 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است.

پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی این هندست از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 تشکیل شده است. تصاویر سلفی نیز توسط یک دوربین 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 ثبت می‌شوند.

سامسونگ گلکسی M13 با رنگ‌آمیزی سبز تیره (Deep Green)

سامسونگ گلکسی M13 مجهز به رابط کاربری اختصاصی One UI 4.1 Core مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 است. این موضوع بدان معناست که با توجه به سخت‌افزار پایین‌رده گوشی، کاربران به کلیه امکانات رابط کاربری One UI 4.1 دسترسی نخواهند داشت. سامسونگ گلکسی M13 از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کند. البته شایعات اخیرا منتشر شده از معرفی سامسونگ گلکسی M13 5G در آینده‌ای نزدیک حکایت دارند.

 

سامسونگ گلکسی M13 با رنگ‌آمیزی نارنجی مسی (Orange Copper)

سامسونگ گلکسی M13 با مدل‌های رنگی سبز تیره (Deep Green)، نارنجی مسی (Orange Copper) و آبی روشن (Light Blue) روانه بازار خواهد شد. بعلاوه این هندست از قابلیت دریافت 2 سیم‌کارت و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون برخوردار است.

سامسونگ گلکسی M13 با رنگ‌آمیزی آبی روشن (Light Blue)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH