سری پیکسل 7 گوگل از پنل‌های اولد ساخت سامسونگ استفاده خواهد کرد

در ایام تعطیلی مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک پیرامون تیم‌های شرکت‌کننده هیچ‌گونه اخبار ارزشمندی منتشر نمی‌شود و در این دوره رانندگان و خبرنگاران بایستی به شایعات و گمانه‌زنی‌ها تکیه نمایند. اکنون در آستانه فصل تابستان، صنعت اسمارت‌فون نیز وضعیت مشابهی را تجربه نموده و همگی منتظر معرفی محصولات جدید و بزرگ طی فصل پاییز هستند.

گوگل پیکسل 7 مثالی ایده‌آل در این حوزه محسوب می‌شود. سری جدید پرچم‌داران پیکسلی اخیرا ضمن برگزاری رویداد Google I/O به معرض نمایش گذاشته شدند؛ اما طی چند هفته گذشته روند انتشار شایعات و اطلاعات از منابع مختلف آغاز شده است. نتایج نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهند که مردم در رابطه با پرچمداران پیکسلی نسل آینده گوگل بسیار هیجان‌زده هستند. این در حالیست که بر اساس برخی اطلاعات لو رفته، گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به لحاظ بسیاری از مشخصات کلیدی با سری پیکسل 6 اشتراک دارند. با این‌حال اخیرا اطلاعات جدیدی پیرامون پرچم‌داران سری پیکسل 7 منتشر شده است.

بر اساس اعلام وبسایت 9to5Google، سری پیکسل 7 کماکان از پنل‌های اولد تولیدی شرکت سامسونگ استفاده خواهد کرد. ظاهرا گوگل از همان 2 درایور نمایشگر مورد استفاده در سری پیکسل 6 کپی‌برداری خواهد کرد. اسمارت‌فون‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو به‌ترتیب از درایورهای نمایشگر با اسامی Cheetah (به اختصار C10) و Panther (به اختصار P10) استفاده می‌کنند.

همچنین گزارش جدید نشان می‌دهد که گوگل کماکان به استفاده از پنل‌های نمایشگر ساخت سامسونگ از سال گذشته ادامه خواهد داد. لذا گوگل پیکسل 7 و 7 پرو دقیقا از همان پنل‌های مورد استفاده در پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو بهره خواهند برد. بنابراین مشخصات نمایشگر اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار آینده گوگل از هم‌اکنون کاملا روشن است.

مشخصات نمایشگر گوگل پیکسل 7

پنل‌های اولد مورد استفاده در گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به‌ترتیب دارای شماره مدل‌های S6E3FC3 و S6E3HC3 هستند. مدل استاندارد پیکسل 7 دارای طراحی جمع‌وجورتری بوده و از رزولوشن 1080×2400 پیکسلی و نرخ نوسازی 90 هرتزی برخوردار خواهد بود. در مقابل پیکسل 7 پرو همانند هندست نسل قبلی از یک پنل 120 هرتزی با رزولوشن 1440×3120 پیکسل استفاده خواهد کرد.

شایعات پیش‌تر مطرح شده نشان دادند که گوگل پیکسل 7 از یک نمایشگر کوچک‌تر با اندازه 6.2 اینچ استفاده خواهد کرد. اما اکنون با توجه به استفاده از پنلی کاملا مشابه با پیکسل 6 می‌توان استدلال کرد که اندازه این نمایشگر معادل 6.4 اینچ خواهد بود. این سناریو در رابطه با پیکسل 7 پرو نیز صادق بوده و هندست مذکور از یک پنل 6.71 اینچی استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH