معتبرترین نمایندگی رزین پرولایت در ایران

رزین پرولایت یکی از بهترین برندهای رزین مورد استفاده برای سختی گیری از آب است. این رزین سختی گیر با مدل های مختلفی که دارد، برای کاربردهای مختلف جهت نرم سازی آب و حذف عوامل سختی شامل منیزیم و کلسیم مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین مسئله برای خرید رزین پرولایت و دیگر برندهای رزین سختی گیر، تهیه محصول از فروشگاه ها یا وب سایت های معتبری است، که کیفیت و اصالت محصول خود را تضمین کنند. توصیه ما این است، که با توجه به تعدد رزین و کاربردهای هر کدام، برای انتخاب محصول مناسب ابتدا از افراد خبره در این زمینه مشاوره بگیرید و سپس با اطمینان خاطر از عملکرد صحیح رزین در نرم سازی آب خرید خود را انجام دهید.

اگر در اینترنت به دنبال خرید رزین پرولایت بوده اید، قطعا به عبارت نمایندگی رزین پرولایت در سایت های مختلف برخورد کرده اید. بر حسب تجربه نیز برای کارشناسان بخش فروش ما نیز پیش آمده است، که مشتری در مورد نمایندگی رزین پرولایت برای تهیه سریع و راحت تر رزین پرولایت در شهر خودش سوال می کند. آیا واقعا رزین پرولایت انگلیس در ایران نمایندگی معتبری دارد یا خیر؟

اما ابتدا لازم است بدانیم که رزین پرولایت طبق آن چه در سایت اصلی خود اعلام کرده است، در هر قاره یا منطقه در چه کشورهایی دارای نمایندگی و عامل فروش می باشد.

نمایندگی های رزین پرولایت در خارج از ایران

 

شرکت تولید کننده رزین پرولایت در کشور انگلیس واقع شده است. مطابق با اطلاعات درج شده در سایت رزین پرولایت، این شرکت بیش از 1000 محصول تجاری فعال را تولید می کند. محصولات شرکت پرولایت در طیف وسیعی از کاربردها شامل تصفیه و سختی گیری از آب آشامیدنی و زیر زمینی، غذایی و نوشیدنی، انرژی هسته ای و هیدرومتالورژی مورد استفاده قرار می گیرد. رزین پرولایت به این صنایع کمک می کند تا آب را نرم و غیر معدنی کنند، شکر را تصفیه کنند و رادیونوکلئیدها را حذف کنند.

طبق آن چه در سایت رزین PUROLITE درج شده است، این شرکت در قاره های اروپا، آمریکا، روسیه، آسیا و اقیانوسیه دارای نمایندگی و عامل فروش می باشد. فروش رزین پرولایت در آسیا توسط نمایندگی کشور چین انجام می شود.

بنابر این تا این جای مطلب مشخص است، که رزین پرولایت موجود در ایران از نمایندگی های فروش این شرکت در آسیا وارد ایران می شود. سوال این جاست که چیزی که ما تحت عنوان نمایندگی رزین پرولایت در ایران در اینترنت و آگهی های تبلیغاتی درج شده برای فروشگاه های فیزیکی می بینیم، آیا حقیقت دارد یا خیر؟

آیا رزین پرولایت در ایران نمایندگی دارد؟

با توضیحات ارائه شده در بخش های قبل مشخص است، که طبق اعلام شرکت پرولایت در سایت خودش، نمایندگی رزین پرولایت در ایران نداریم. شرکت ها و سایت های فروش رزین پرولایت نیز یا جزو واردکنندگان و شرکت های بازرگانی بزرگ هستند، که از نمایندگی رزین پرولایت در آسیا این محصول را به شرکت وارد کرده و به فروش می رسانند؛ یا این که جزو عوامل واسطه ای هستند که در داخل کشور فعالیت می کنند.

در نتیجه با توجه به شرایط تحریم در ایران، شرکت PUROLITE هیچ نمایندگی فعال و معتبری به صورت مستقیم در ایران ندارد و رزین پرولایت موجود در ایران به ترتیبی که گفتیم به دست مشتری می رسد. ممکن است این سوال برای شما پیش آید، که رزین پرولایت اصل را چگونه تهیه کنیم؟

رزین پرولایت اصل انگلیس را از کجا بخرم؟

تنها راه برای اطمینان شما از خرید رزین پرولایت اصل مراجعه به فروشگاه ها و وب سایت های معتبری است، که تضمین کننده کیفیت محصول خود باشند. بازار آنلاین تجهیزات آبی آبین با سال ها سابقه در زمینه فروش آنلاین تجهیزات آبی، تصفیه آب و مواد شیمیایی تصفیه آب شامل رزین های تبادل یونی با معتبرترین وارد کنندگان و تامین کنندگان رزین پرولایت در کشور همکاری دارد و این اطمینان را به شما می دهد، که محصولی با کیفیت و اصل را در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهد.

تامین رزین پرولایت از وارد کنندگان و تامین کنندگان درجه اول و بدون واسطه هم اطمینان بیش تری برای اصل بودن محصول را به شما می دهد و هم باعث کاهش قیمت نهایی رزین پرولایت می شود. اغلب فروشندگان رزین purolite در ایران محصول را از چندین واسطه تحویل گرفته و به فروش می رسانند، که باعث افزایش قیمت نهایی آن می شود.

مشاوره رایگان برای خرید رزین پرولایت

رزین های پرولایت تنوع زیادی دارند و هر کدام برای کاربرد مشخصی استفاده می شود. بنابر این اگر قصد خرید آن را دارید، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان آبین و دریافت فرصت مشاوره رایگان برای انتخاب محصول مناسب با توجه به نوع کاربرد، با اطمینان خاطر از انتخاب نوع مناسب رزین خرید خود را انجام دهید.

ارسال سریع با کم ترین قیمت ممکن رزین پرولایت به سراسر ایران

بعد از گرفتن مشاوره از تیم کارشناسان خبره سایت تصفیه آب آبین و انتخاب رزین پرولایت مناسب، پیش فاکتور برای محصول مربوطه و مقدار درخواستی شما ارسال می شود. بعد از طی مراحل پرداخت هزینه، رزین پرولایت خریداری شده از آبین در کم ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظرتان در سراسر ایران ارسال می شود.

اگر شما نیز قصد خرید رزین پرولایت در مدل های مختلف آن را دارید، می توانید از طریق شماره 021-22228116 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. البته فروشگاه ها و سایت های دیگری نیز برای فروش رزین پرولایت در ایران فعال هستند، اما برای خرید حتما به مراکز معتبری مراجعه کنید، که کیفیت رزین را تضمین کنند و بتوانند محصول را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “معتبرترین نمایندگی رزین پرولایت در ایران”

  1. رضا امین خواه

    رزین پرولایت انگلیس بهترین عملکردو برای کاهش سختی آب داره و برای کاربردهای تصفیه آب صنعتی خیلی استفاده داره. ممنون که این اطلاعات مفید رو برای آگاهی ما منتشر کردید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH