سری ردمی نوت 11T پرو رکورد فروش 270 هزار دستگاهی ظرف مدت 1 ساعت را ثبت کرد

ردمی نوت 11T پرو اخیرا در بازار چین معرفی شد. نخستین مرحله از فروش این هندست طی روز گذشته انجام شد و بسیار موفقیت‌آمیز بود. لو ویبینگ؛مدیرعامل ردمی گزارش داده که این برند ظرف مدت تنها یک ساعت موفق به فروش بیش از 270 هزار دستگاه از سری ردمی نوت 11T پرو شده است.

اگرچه لو ویبینگ به بیان جزئیات نمی‌پردازد؛ اما به‌نظر می‌رسد که این رقم معادل مجموع فروش گوشی‌های ردمی نوت 11T پرو و ردمی نوت 11T پرو پلاس در کنار یکدیگر است. با این‌حال چنین دستاوردی کماکان چشمگیر به‌نظر می‌رسد. بنابراین کاربران چینی واقعا به این هندست‌ها علاقه دارند. کارشناسان امیدوارند که این پدیده به معنای عرضه سری ردمی نوت 11T پرو در سایر بازارهای جهان طی زمان‌های آینده باشد. در حال حاضر مشخص نیست که این اسمارت‌فون‌ها در صورت عرضه جهانی تحت چه عناوینی در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

شیائومی و ردمی به استفاده از اسامی پیچیده و ری‌برند نمودن دستگاه‌ها برای مناطق مختلف علاقه ویژه‌ای دارند. بنابراین هندست‌های فوق در صورت عرضه در بازار جهانی از اسامی متفاوتی استفاده خواهند کرد.

اکنون احتمالا این پرسش در ذهن مطرح می‌شود که موفقیت مدل‌های دوگانه سری ردمی نوت 11T پرو در بازار چین از چه عواملی ناشی شده است؟ پاسخ این پرسش را می‌توان در فهرست مشخصات هندست جستجو کرد. ردمی نوت 11T پرو مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی لمسی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتزی، تراشه Dimensity 8100 ساخت شرکت مدیاتک، 6 یا 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 5080 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است.

ردمی نوت 11T پرو پلاس در یک نسخه دیگر با حافظه داخلی 512 گیگابایتی نیز قابل دسترس بوده و از یک باتری کوچک‌تر 4400 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی استفاده خواهد کرد. سایر مشخصات 2 هندست کاملا مشابه با یکدیگر هستند.

2 در مورد “سری ردمی نوت 11T پرو رکورد فروش 270 هزار دستگاهی ظرف مدت 1 ساعت را ثبت کرد”

  1. من از پاور بانک ردمی استفاده می کنم و تا الان. یعنی توی ۲ سالی که داشتمش خیلی راضی بودم. این رو شاید بخرم و یه شانسی بهش بدم اگر قیمتش اوکی باشههه:)

  2. محمد مهدی موحدی کیا

    دلیلش واضحه چون کشور چینه دیگه با این همه جمعیت معلومه همه گوشیها چند صد هزار نفر خواهان داره و بازار چین فقط برای برند های چینی اعتبار داره چون اونا از برند های خودشون استفاده میکنند و برند های دیگه رو نمیخرن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH