مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ گو 2 با پردازنده نسل یازدهمی اینتل رسما معرفی شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره کمپانی مایکروسافت از سرفیس لپ‌تاپ گو 2 رسما رونمایی کرد. این لپ‌تاپ جمع‌وجور و سبک‌وزن با قیمت‌گذاری پایه 599 دلاری روانه بازار می‌شود. لپ‌تاپ‌های مدل Go مایکروسافت گزینه‌ای اقتصادی‌تر برای دانش‌آموزان و شاغلین از راه دور به‌شمار رفته و به آنها امکان می‌دهد تا در عین صرفه‌جویی در هزینه‌های خود از تجربه به‌کارگیری کامپیوترهای سرفیس نیز لذت ببرند.

سرفیس لپ‌تاپ گو 2 مجهز به یک نمایشگر جمع‌وجور 12.4 اینچی PixelSense با نسبت ابعاد 3:2، رزولوشن 1536×1024 پیکسل و حداکثر روشنایی 330 نیت است. توان پردازشی این لپ‌تاپ توسط پردازنده نسل یازدهمی اینتل از نوع Core i5-1135G7 تامین می‌شود. بعلاوه این لپ‌تاپ با 3 پیکره‌بندی مختلف حافظه در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

مدل پایه این دستگاه مجهز به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD با قیمت‌گذاری 599 دلاری روانه بازار می‌شود. مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 699 دلار قیمت‌گذاری شده و نهایتا پیشرفته‌ترین مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی 799 دلاری روانه بازار خواهد شد.

2 مدل برتر مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور هستند؛ در حالی‌که مدل پایه از چنین قابلیتی بی‌بهره است. همچنین سرفیس لپ‌تاپ گو 2 با 4 مدل رنگی مختلف شامل Platinum، Sage، Ice Blue و Sandstone قابل دسترس خواهد بود.

درگاه‌های ورودی و خروجی سرفیس لپ‌تاپ گو 2 شامل یک پورت USB-A فول‌سایز، یک پورت USB-C، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و یک درگاه Surface Connect برای اتصال شارژر مغناطیسی مایکروسافت و لوازم جانبی با طراحی داک است. پیش‌سفارش سرفیس لپ‌تاپ گو 2 هم‌اکنون در وبسایت رسمی مایکروسافت آغاز شده است. بعلاوه این لپ‌تاپ از روز 7 ژوئن (17 خرداد ماه) به بازار عرضه خواهد شد.

2 در مورد “مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ گو 2 با پردازنده نسل یازدهمی اینتل رسما معرفی شد”

  1. ایول عاشق مایکروسافتم و با اینکه کلا یک سال ازش استفاده کردم یک تجربه ی ویندوزی عالی بود. اگر بخوام دپباره ویندوز کار کنم بی شک مایکروسافت می خرم. مال من حالت تبلت رو هم داشت و صفحه ش تاچ بود. خیلی به درد می خوره برای کسانی که دانشگاه می رن و میخوان نوت برداری کنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH