تصاویر جدید و مشخصات سامسونگ گلکسی Xcover 6 Pro در فضای اینترنت منتشر شد

چند ماه قبل یک خبرچین با شناسه OnLeaks نخستین رندرهای سه‌بعدی از سامسونگ گلکسی Xcover Pro 2 را منتشر کرد. با این‌حال از آن زمان به بعد اطلاعات جدیدی منتشر شده است. به‌عنوان مثال بر اساس جزئیات جدید، این هندست با نام تجاری گلکسی Xcover 6 Pro به بازار عرضه خواهد شد. در هر صورت اکنون زمان به‌روزرسانی رندرهای پیشین فرا رسیده است.

طراحی کلی هندست در مقایسه با گذشته تغییری نکرده است؛ اما در برخی قسمت‌ها اصلاحاتی اعمال شده است. به‌عنوان مثال 2 لنز دوربین و 2 دکمه در قسمت‌های بالا و چپ بدنه گوشی دارای رنگ‌آمیزی قرمز هستند. این دکمه‌ها جزو ویژگی‌های معمول سری گلکسی Xcover به‌شمار می‌روند. این دکمه‌ها احتمالا به‌عنوان کلیدهای میانبر عمل نموده و کاربران را قادر می‌سازند تا بدون استفاده از صفحه‌نمایش، یک فرآیند پیش‌تر تعریف شده را سریعا راه‌اندازی نمایند.

در هر صورت اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که گلکسی Xcover 6 Pro مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 778G به‌همراه 6 گیگابایت رم خواهد بود. بر اساس اعلام وبسایت GizNext این هندست با 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. بعلاوه نمایشگر 6.56 اینچی این گجت دارای رزولوشن 2408×1080 پیکسلی و نرخ نوسازی احتمالا 60 هرتزی خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی Xcover 6 Pro از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ولنز فوق‌عریض 8 یا 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. بعلاوه دوربین سلفی مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی بوده و درون ناچ تعبیه شده روی نمایشگر قرار می‌گیرد.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری 4050 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. این باتری احتمالا از نوع قابل تعویض بوده و همان‌طور که در تصاویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ پین‌های پوگو در قسمت تحتانی بدنه گوشی تعبیه شده و امکان قرارگیری گوشی روی داک شارژ را فراهم می‌کنند (داک‌های شارژ به‌طور معمول قادر به شارژ چندین گوشی به‌صورت همزمان هستند).

از جنبه ابعاد نیز گوشی مقاوم آینده سامسونگ دارای بدنه‌ای با اندازه 169x80x10 میلی‌متر و وزن حدودا 235 گرمی خواهد بود. بعلاوه این هندست احتمالا دارای گواهی حفاظتی IP68 و سایر تائیدیه‌های حفاظتی و استقامتی خواهد بود. پیرامون زمان تولید سامسونگ گلکسی Xcover 6 Pro هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. این مدل‌ها معمولا کاربران حرفه‌ای را هدف قرار می‌دهند؛ اما بعضا به‌عنوان یک گزینه خرید برای کاربران عادی نیز مد نظر قرار می‌گیرند.

1 در مورد “تصاویر جدید و مشخصات سامسونگ گلکسی Xcover 6 Pro در فضای اینترنت منتشر شد”

  1. محمدرضا غلامی

    همه چیز درباره ش خوب به نظرم رسید ولی کاش لااقل این طرح دوربین سلفی ش رو تغییر بدن. چیز بی ریختیه که توی تمام سامسونگهای چندسال اخیر به چشم میرسه! حتی مارکهای دیگه هم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH