سامسونگ گلکسی واچ 5 با شارژر بی‌سیم 5 واتی عرضه خواهد شد

بر اساس یک گزارش جدید، سامسونگ گلکسی واچ 5 همانند مدل‌های نسل قبلی خود از شارژر بی‌سیم 5 واتی استفاده خواهد کرد. شارژر بی‌سیم 5 واتی سامسونگ ظاهرا در وبسایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رویت شده و بر اساس گمانه‌زنی‌ها برای سری آینده گلکسی واچ 5 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. سری گلکسی واچ 5 نیز احتمالا در ماه آگوست عرضه خواهد شد.

فهرست FCC به هیچ‌گونه مشخصات کلیدی دیگر اشاره نکرده است. با این‌حال یک گزارش اخیرا منتشر شده ادعا کرد که ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ از باتری‌های کمی بزرگ‌تر نسبت به مدل‌های نسل قبلی خود استفاده خواهند کرد.

بر اساس گزارش وبسایت MySmartPrice، فست شارژر 5 واتی جدید سامسونگ در وبسایت صدور تائیدیه FCC رویت شد. این شارژر احتمالا برای سری گلکسی واچ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این شارژر با شماره مدل EP-OR900 در پایگاه داده FCC رویت شده است. این شارژر به باتری نسخه 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 با شماره مدل EB-BR900ABY نسبت داده شده است.

بر اساس اعلام وبسایت SamMobile یک شارژر سامسونگ با همین شماره مدل در وبسایت آژانس ملی تحقیقات رادیویی کره‌جنوبی (RRA) رویت شده است. تمامی این موارد بدان معنا هستند که اسمارت‌واچ‌های آینده سامسونگ در شرف عرضه به بازار قرار دارند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ اسمارت‌واچ‌های نسل قبلی سامسونگ با اسامی گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 3 با شارژر بی‌سیم 5 واتی روانه بازار شدند. در نتیجه باتری ساعت‌ها ظرف مدت کمتر از 2 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ گلکسی واچ 5 در ماه آگوست به بازار عرضه خواهد شد. سامسونگ به هیچ‌گونه جزئیات خاصی پیرامون این سری اشاره نکرده است. اما اکنون می‌دانیم که این اسمارت‌واچ در 2 سایز 40 و 44 میلی‌متری عرضه خواهد شد. همچنین امسال از مدل کلاسیک خبری نخواهد بود. در واقع غول کره‌ای این مدل را با نسخه پرو جایگزین خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک

بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته، ورژن 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 مجهز به یک باتری 276 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ در حالی‌که مدل بزرگ‌تر 44 میلی‌متری با یک باتری 397 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود. همچنین بر اساس شنیده‌ها اسمارت‌واچ‌های آینده از ساختار تیتانیوم و یاقوت کبود استفاده خواهند کرد.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی واچ 5 با شارژر بی‌سیم 5 واتی عرضه خواهد شد”

  1. فرق این ساعت با ساعتهای دیگه در چیه؟
    جز اینکه به موبایل کانکت میشه
    مثلا فرقش با اپل چی هست یا حتی یک ساعت عادی?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH