تصاویر زنده گوگل پیکسل 7 پرو پیش از عرضه رسمی آن منتشر شد

چند روز قبل دستگاهی که ظاهرا نمونه اولیه اسمارت‌فون گوگل پیکسل 7 بود؛ در وبسایت فروشگاه eBay رویت شد. تصاویر منتشر شده، نشان‌دهنده یک اسمارت‌فون در وضعیت روشن بودند. اکنون تصاویر زنده از نمونه اولیه گوگل پیکسل 7 پرو در فضای آنلاین منتشر شده است. موضوع جالب توجه اینکه نمونه اولیه این هندست برای مدت حدودا 3 هفته بدون جلب نظر مخاطبان مورد استفاده قرار گرفته است.

این اطلاعات از بخش Google Pixel در وبسایت reddit استخراج شده است. یکی از کاربران این انجمن ادعا کرده که برای مدت حدودا 3 هفته از اسمارت‌فون گوگل پیکسل 7 پرو استفاده نموده است. با این‌حال هیچ‌کس به این موضوع پی نبرده است. البته کاربر مذکور هیچ تصویری را از هندست مذکور به اشتراک نگذاشته و این تصاویر توسط یک خبرچین با شناسه Slashleaks کشف شدند.

تصاویر لو رفته نشان‌دهنده نمایشگر اسمارت‌فون هستند. بعلاوه صفحه مربوط به اطلاعات دستگاه و بوت‌لودر بر روی نمایشگر گوشی قابل رویت است. پنل پشتی گوگل پیکسل 7 پرو از ظاهری کاملا مشابه با پیکسل 7 برخوردار است؛ با این تفاوت که مدل پرو مجهز به یک دوربین اضافی بوده و این موضوع در تصاویر لو رفته نیز به معرض نمایش گذاشته شده است.

با توجه به تصاویر منتشر شده به‌نظر می‌رسد که این هندست از یک بستر فلزی نواری‌شکل جدید برای دوربین‌های پشتی خود بهره خواهد برد. ظاهرا گوگل پیکسل 7 پرو همانند کدل نسل قبلی خود از نمایشگری با لبه‌های خمیده استفاده خواهد کرد. همچنین تصاویر لو رفته نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون مجهز به 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 خواهد بود.

تصاویر زنده گوگل پیکسل 7 پرو

طراحی و ظاهر هندست کماکان مطلوب به‌نظر می‌رسد؛ اما مشخص نیست که چرا در صفحه مشخصات دستگاه از این هندست تحت عنوان Cubot Cheetah 2 یاد شده است. این نام متعلق به یک اسمارت‌فون بسیار قدیمی از برند چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند موسوم به Cubot است.

بر اساس شایعات پیشین، هندست‌های آینده سری گوگل پیکسل 7 احتمالا از پنل‌های نمایشگر مشابه با خانواده پیکسل 6 استفاده خواهند کرد. از سوی دیگر اسمارت‌فون‌های آینده احتمالا از جنبه دوربین، پردازنده و نرم‌افزار پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را تجربه خواهند کرد. سری گوگل پیکسل 7 در اکتبر سال جاری معرفی خواهد شد.

بر اساس اطلاعات اخیرا لو رفته، گوگل احتمالا روی توسعه یک اسمارت‌فون پیکسلی جدید و ممتاز کار می‌کند. بنابراین علاوه بر گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو احتمالا در آینده شاهد عرضه مدل پیشرفته‌تری نیز خواهیم بود. این داده‌ها با بررسی قطعه کد مربوط به پروژه متن‌باز اندروید (AOSP) به‌دست آمده است. مدل‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به‌ترتیب از اسامی رمز Panther و Cheetah استفاده می‌کنند. همچنین اطلاعات لو رفته به 2 اسم رمز دیگر از خانواده گربه‌سانان یعنی Felix و Lynx اشاره دارند. یکی از این اسامی متعلق به مدل اقتصادی گوگل پیکسل 7a به‌عنوان جانشین پیکسل 6a خواهد بود. اسم رمز دیگر احتمالا به مدل پیشرفته‌تر خانواده پیکسل 7 اشاره دارد.

دست‌اندرکاران حوزه صنعت معتقدند که این دستگاه احتمالا همان اسمارت‌فون تاشو آینده گوگل بوده و غول جستجوگر در تدارک تهیه نمایشگر دیگری برای آن است. این دستگاه دارای شماره مدل G10 است. بی‌تردید طی هفته‌های آینده جزئیات بیش‌تری در این زمینه منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH