آیفون همچنان صدرنشین پرفروش‌ترین اسمارت فون‌‌هاست!

سازمان‌ها و گروه‌هایی هستند که میزان فروش محصولات را در دوره‌های مختلف محاسبه می‌کنند. حال نیز گروهی، پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه می را شناسایی و معرفی کردند. لیستی که توسط این گروه نسبت به پرفروش‌ترین اسمارت فون‌ها منتشر شده است نکته بسیار جالبی دارد. با وجود اینکه کم‌کم به پایان پرچم‌داری آیفون 5s نزدیک می‌شویم، اما همچنان این گوشی پرفروش‌ترین گوشی در میان اسمارت فون های قدرتمند بازار است.

Top-smartphones-May-Apple-iPhone-5s-Samsung-Galaxy-S5-01

در این لیست مقام اول را آیفون 5s، مقام دوم را گلکسی s5 و مقام سوم را گلکسی s4 کسب کرده‌اند. در سایر جایگاه‌ها نیز به ترتیب گلکسی نوت 3، آیفون 5c، آیفون 4s، گوشی Xiaomi MI3، گلکسی s4 مینی، Hongmi Redrice xiaomi و گلکسی گرند 2 جای گرفته‌اند.

Top-smartphones-May-Apple-iPhone-5s-Samsung-Galaxy-S5

شاید با مشاهده این لیست همانند ما سوالی در ذهنتان ترسیم شود که محصولات سایر کمپانی‌ها چرا در لیست نیستند، اما پاسخ صحیح این است که اکسپریا Z1، هواوی Honor 3C و ال‌جی G2 در میان بیست پرفروش جای گرفته‌اند.

وجود پنج محصول از کمپانی سامسونگ در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ها شاید تاثیر تبلیغات بسیاری است که این شرکت انجام می‌دهد.

شایان ذکر است که این آمار از میان 35 کشور دنیا جمع آوری شده‌اند و تا حدودی یک جامعه آماری بزرگی را شامل می‌شود. این آمار گاه گاهی منتشر می‌شوند که تاحدود زیادی واقعیت دارند.


منبع: phonearena

4 در مورد “آیفون همچنان صدرنشین پرفروش‌ترین اسمارت فون‌‌هاست!”

  1. ایفون هم باسه پز دادن میخرن که بگن اره ما هم از این سیب گاز زده ها داریم !!!! گوشی خوبیه حتی خودمم دوس دارم یکی داشته باشم ولی از یه طرف دیگه دوس دارم سامسونگ ال جی اچ تی سی نکسوس هم داشته باشم خخخخخخخخخخ

    1. من دوست دارم یه ویلا تو سانفرانسیسکو داشته باشم با یه هواپیمای شخصی و یه لامبورگینی ولی حیف که نمیشه…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH