گوشی‌های برند فرانسوی Wiko توسط عمران‌تل وارد بازار ایران می‌شوند

صبح امروز نشست خبری عمران‌تل در حضور مدیران این برند و اصحاب رسانه با موضوع واردات گوشی‌های برند فرانسوی Wiko برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مهدی اسدی مدیرعامل عمران‌تل در رابطه با برند ویکو گفت:

ویکو در بندر مارسی فرانسه و از سال 2011 کار خودش را شروع کرده و هم‌اکنون در هر ۵ قاره فعالیت دارد. در بازار آسیا گوشی‌های این برند در چین تولید شده و در حال حاضر بیشترین فروش را در تایلند دارد. ما در نمایشگاه GSM شهر بارسلون در سال 2022 توانستیم با برند ویکو وارد مذاکره شویم و پیشنهاد همکاری ما از همان زمان ارائه شد. ویکو سهم زیادی از بازار اروپا را در اختیار دارد و عمران‌تل می‌خواهد با ویکو یک میلیون و دویست هزار دستگاه تلفن همراه را به صورت سالانه در کشور به فروش برساند.

اسدی در ادامه افزود:

ما برنامه‌های بلند مدتی برای این برند داریم و در مرحله اول گوشی‌های اقتصادی همچون T10 ،T3 و T50 وارد بازار شده و بعد از آن گوشی‌های بالارده و پرچمدار ویکو نیز در ایران قابل خرید خواهند بود. ما علاوه بر گوشی، به دنبال وارد کردن لوازم جانبی و ارائه خدمات پس از فروش خوب به مردم هستیم.

طبق اعلام اسدی، عمران‌تل سعی دارد تا به‌جای 18 ماه، خدمات 24 ماهه به مشتریان ارائه داده و مهلت تعویض گوشی‌ها را تا ۱۰ روز پس از خرید در نظر بگیرد.

اسدی ادامه داد:

ویکو در هدکوارتر با هواوی شریک بوده و از پتانسیل‌های این برند در ایران استفاده می‌کند.

اسدی در پاسخ به سوال آی‌تی‌رسان در رابطه با نحوه تعمیرات گوشی‌های ویکو و موجود بودن قطعات گفت:

برای وارد کردن قطعات به داخل کشور مشکل داریم اما در آینده و با افزایش واردات گوشی‌های ویکو، درصدی از گوشی‌های وارد شده را خورد کرده و از قطعات آن برای تعمیرات بهره خواهیم گرفت.

در ادامه این نشست جواد مهیاری، معاون خدمات پس‌ازفروش عمران‌تل در رابطه با نقاط ضعف و قوت گوشی T3 گفت:

این گوشی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد، نمایشگر LCD آن زیر نور آفتاب خوانایی بالایی داشته و شارژدهی باتری آن عالی است در حدی که 2 تا 3 روز بدون نیاز به شارژر کار خواهد کرد. نقطه ضعف اصلی این مدل نیز سرعت شارژ پایین آن است.

ویکو T3 هم‌اکنون در بازار ایران برای خرید با قیمت ۳ میلیون ۸۴۰ هزار تومان موجود است. به‌زودی بررسی ویدئویی این گوشی اقتصادی را در آی‌تی‌رسان خواهید دید. مشخصات ویکو T3 را در ادامه بخوانید:

ابعاد
 165.3 در 76 در 9.2 میلی‌متر
وزن
 188 گرم
نمایشگر
 6.6 اینچ IPS LCD با رزولوشن 1600 در 720
پردازنده 
 مدیاتک هلیو P35
پردازنده گرافیکی
 PowerVR GE8320
رم
 4 گیگابایت
حافظه داخلی
 128 گیگابایت
سیستم عامل
 اندروید 11 با رابط کاربری خام گوگل
دوربین اصلی
 سه‌گانه: 48 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل 
دوربین سلفی
 8 مگاپیکسل 
باتری
 5000 میلی‌آمپرساعت با شارژر 10 وات

بد نیست بدانید که عمران‌تل در واقع زیرمجموعه هلدینگ عمرانی است که بیش از چهار دهه از فعالیت آن می‌گذرد. ظاهرا بعد از شروع طرح رجیستری و حذف کلاهای قاچاق از کشور، عمرانی تصمیم گرفت تا وارد بازار موبایل شود. طبق صحبت‌های آقای اسدی، عمران‌تل ابتدا گوشی‌های سایر برندها همچون سامسونگ و شیائومی را وارد بازار کرده است. عمران‌تل هم اکنون جز ۱۵ شرکت برتر در حوزه ارائه خدمات پس از فروش در ایران است.

2 در مورد “گوشی‌های برند فرانسوی Wiko توسط عمران‌تل وارد بازار ایران می‌شوند”

  1. رهام پورقاضی

    مهم نیس فرانسویه آمریکاییه ژاپنیه کجاییه! همه رو چین میزنه همه عین هم
    فکر نکنم تا وقتی شیائومی بازار این گوشیا رو گرفته اینا بتونن کاری کنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH