بیت کوین و اتریوم

احتمال سقوط بیشتر بیت‌کوین و اتریوم، بعد از شکست این سطوح حمایتی

در همین حین که بیت‌کوین و اتریوم ریزش‌های سنگینی را تجربه می‌کنند، یکی از موسسان صرافی BitMEX پیش‌بینی کرده که اگر این دو دارایی، سطوح حمایتی کلیدی خود را بشکنند، شاهد فروش و کاهش قیمتی بیشتری خواهیم بود.

در کنار ترس و تورمی که وجود دارد، نه تنها سهام شرکت‌ها ریزش کرده‌اند، بلکه دارایی‌های دیجیتال هم کاهش قیمت داشتند. بدبینی‌هایی که در بازار وجود دارد، باعث فروش‌های سنگینی می‌شود.

سطوح حمایتی کلیدی بیت‌کوین و اتریوم

در میان این بازار خونین، آرتور هیز (Arthur Hayes)، یکی از موسسان صرافی ارز دیجیتال BitMEX مشاهده کرده که بیت‌کوین یک محدوده‌ای روی سطح 20 هزار دلاری تشکیل داده و اتریوم هم سعی می‌کند بالای یک هزار دلار باقی بماند. او به دنبال کنندگان خود در توئیتر هشدار داد که اگر این دو سطح شکسته شوند، اوضاع بدتر می‌شود.

این شخص توضیح داد که این دو سطح بسیار کلیدی هستند و اگر قیمت به زیر آن‌ها برود باعث فروش عظیمی خواهد شد. این فشار وارده، قیمت را به سمت پایین‌تر خواهد برد. نکته دیگر هم این است که ممکن است بسیاری از بزرگان بازار نتوانند از ضرر حود جلوگیری کنند و آن را پوشش بدهند؛ در نتیجه این باعث ایجا فشار فروش بیشتری می‌شود.

یکی از تحلیل‌گران بزرگ بازار (Rekt Capital) پیش‌بینی کرده که بیت‌کوین ممکن است در حال زدن یک کف دوقوی بزرگ روی میانگین متحرک 200 هفته‌ای باشد. زیرا تاریخ نشان داده که میانگین متحرک 200 هفته‌ای، سطح حمایتی قوی‌ای برای بیت‌کوین بوده. اگر این سناریو درست باشد، بیت‌کوین در حال تشکیل اولین کف از کف دوقلو روی این میانگین متحرک (تقریباً می‌شود محدوده 23 هزار دلار) است.

اگر این سطح شکسته شود، باعث ریزش بیشتری خواهیم بود. در این صورت، طبق گفته فردی با نام مستعار whalemap، به سطح حمایتی 13,331 دلار می‌رسیم.

1 در مورد “احتمال سقوط بیشتر بیت‌کوین و اتریوم، بعد از شکست این سطوح حمایتی”

  1. به کف برسه بریزیم بخریم که بهترین فرصته سرمایه گذاریه
    بعدش بیتکوین تا ۱۰۰ هزار میره ولی یه سالی زمان میبره احتمالا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH