نوکیا G11 پلاس با تراشه Unisoc در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

چند ماه پیش کمپانی HMD Global از گوشی نوکیا G11 رسما رونمایی کرد و اکنون به‌نظر می‌رسد که این شرکت فنلاندی به‌زودی نسخه پلاس همین هندست را معرفی خواهد کرد. اکنون بر اساس اعلام یک گزارش، نوکیا G11 پلاس در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. این فهرست به برخی مشخصات کلیدی اسمارت‌فون اشاره نموده و از عرضه قریب‌الوقوع آن حکایت دارد.

فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که نوکیا G11 پلاس مجهز به یک پردازنده 8 هسته‌ای ساخت شرکت Unisoc خواهد بود. همچنین هندست نوکیا به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار می‌شود. کارشناسان وبسایت MySmartPrice نخستین بار نوکیا G11 پلاس را در پایگاه داده گیک‌بنچ مشاهده کردند.

موضوع جالب توجه اینکه فهرست بنچمارک به شماره مدل اسمارت‌فون مذکور هیچ اشاره‌‌ای نکرده است؛ اما نام تجاری نوکیا G11 پلاس را مورد تائید قرار می‌دهد. فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که نوکیا G11 پلاس از یک پردازنده 8 هسته‌ای Unisoc مشابه با سایر هندست‌های سری G استفاده خواهد کرد. همچنین این پردازنده 8 هسته‌ای از فرکانس 1.61 گیگاهرتزی برخوردار خواهد بود. پردازنده گرافیکی مورد استفاده در این تراشه از نوع Mali G57 خواهد بود.

تمامی این اطلاعات نشان می‌دهند که توان پردازشی نوکیا G11 پلاس احتمالا از طریق تراشه Unisoc T606 تامین خواهد شد. همچنین فهرست بنچمارک نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون با حافظه رم 4 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. با این‌حال عرضه نوکیا G11 پلاس با چندین پیکره‌بندی مختلف حافظه نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید 12 به بازار عرضه می‌شود.

نوکیا G11

این موارد تمامی اطلاعات قابل استخراج از فهرست گیک‌بنچ به‌شمار می‌روند. نوکیا هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی را در رابطه با این اسمارت‌فون تائید نکرده است. با این‌حال با توجه به پردازنده مورد استفاده می‌توان استدلال کرد که نوکیا G11 پلاس همانند نوکیا G11 یک مدل پایین‌رده به‌شمار خواهد رفت. 

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که نوکیا G11 مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با ناچ قطره‌ای شکل است. این نمایشگر دارای رزولوشن اچ‌دی پلاس (1600×720 پیکسل)، نسبت ابعاد 20:9، نرخ نوسازی 90 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 180 هرتزی است. توان پردازشی این هندست توسط تراشه Unisoc T606 به‌همراه 3 گیگابایت حافظه رم تامین می‌شود.

2 در مورد “نوکیا G11 پلاس با تراشه Unisoc در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد”

  1. متاسفانه کیفیت نوکیا به شدت افت کرده. افکت های دوربین ش بده و خیلی غیرطبیعی هست
    همه چیز توش اگزجره میشه
    گالری نداره و به طور خودکار عکس ها می رن توی گوگل گالری که بزرگترین مشکل من هستش
    بخش اسکرین شاتش کلی ارور می ده هربار
    حتی از نظر سرویس هم خود کمپانی بسیار ضعیف عمل کرد
    یکی از دوستانم در آمریکا زندگی می کنن و نوکیا رو سفید انتخاب کردن اما براشون آبی کمرنگ رسیده.
    خلاصه که… امیدوارم این یکی مدل، اینقدر ضعیف نباشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH